Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

České absurdity: zákaz focení na Karlově mostě či tatarák na vlastní nebezpečí

Představte si, že natočíte zloděje, jak vám krade kolo. Zveřejníte záznamu na internetu, načež vám kvůli tomu přijde pokuta s odůvodněním: zloděj vám k publikování videa, na kterém je natočen, nedal souhlas. Absurdní? Podobně zarážejících pravidel přitom u nás existuje mnohem více.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Kraus

12. 7. 2012 8:28
Recepty

Téměř každý den nové recepty které může uplatit každý a nebude vás to stát tak jako když vaří ital či klkuci v akci.

http://grandemi.webgarden.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://grandemi.webgarden.cz/

 

0 0
možnosti

J. Feřtková

12. 7. 2012 9:32
Re: Recepty

Tak jsem na tu stránku mrkla, pár receptů by se dalo použít. Jen ta sladká smetana, kterou spousta lidí cpe do každé druhé omáčky, je čuňárna :-) A Ridi náhodou vaří výborně, třeba jeho minestrone nemá srovnání.

0 0
možnosti

M. Komárek

2. 7. 2012 16:28
Asi jsem opět v disentu

nezobrazuje se mi žádný příspěvek ...

0 0
možnosti

J. Novák

3. 7. 2012 6:13
Re: Asi jsem opět v disentu

Co kecáš? A co je tohle?

0 0
možnosti

A. Podzimek

2. 7. 2012 16:18
Proč lidovky.cz papouškují nesmysly?

Žádný zákaz profesionálního (ať už to znamená cokoliv) fotografování na Karlově mostě neexistuje a nikdy neexistoval. Se stativem tam smí kdokoliv. Stačí se podívat, kolik lidí tam stativ má. Pročpak se redaktoři neobtěžovali informace, které píší, kriticky ověřit? Fáma o údajném zákazu fotografování je naprosto nemístná a nesmyslná. Pochází cca z roku 2002, kdy někdo zahájil diskusi o podmínkách komerčního focení a filmování — tedy takového, u nějž potřebujete rozmístit světlomety, uzavřít část mostu a podobně. Tato debata se nikdy netýkala stativů jako takových.

Pokud neporušujete základní práva kolemjdoucích, které mimoděk zachytíte na fotografiích, můžete si s fotografiemi dělat, co se vám jen zlíbí, například je sdílet.

Žádná bezpečnostní služba není policie. Nemá absolutně žádné pravomoci. Nemůže vás požádat o smazání snímků z fotoaparátu. To ani náhodou! Když vás o něj požádá, můžete ji poslat okamžitě do [cenzura]. Nikdo nikdy žádný takový konflikt s bezpečnostní službou v souvislosti s focením nezaznamenal. To je pouhá fikce. Karlův most je veřejné místo, které platíte z daní. Nikdo vám nemůže nikdy zabránit ho vyfotografovat a fotografie sdílet. Pokud by se vás jakákoliv bezpečnostní služba pokoušela zastavit či přimět ke smazání fotografií, okamžitě žádejte přivolání policie, případně ji přivolejte sami. Jak už jsem ale zdůraznil, nikdo zatím takový konflikt nezaznamenal.

Deset let starou fámu o údajném zákazu fotografování před cca třemi týdny vytáhla na světlo jistá politická strana, která se chtěla zviditelnit. Uspořádala „demonstraci“, při které si měl co největší počet lidí vzít na Karlův most stativ. Nestalo se jim pochopitelně nic, protože se stativem tam fotí spousta lidí a je to naprosto normální. Pokud nebráníte ostatním v průchodu a fotografováním je neobtěžujete, nemůže vám nikdo říct ani půl slova. To by tak ještě scházelo, aby si státní instituce, kterou platíte z daní, troufla proti vám otevírat zobák!

Nevěřte všemu, co čtete v médiích. :-)

0 0
možnosti

A. Podzimek

2. 7. 2012 16:17
Proč lidovky.cz papouškují nesmysly?

Žádný zákaz profesionálního (ať už to znamená cokoliv) fotografování na Karlově mostě neexistuje a nikdy neexistoval. Se stativem tam smí kdokoliv. Stačí se podívat, kolik lidí tam stativ má. Pročpak se redaktoři neobtěžovali informace, které píší, kriticky ověřit? Fáma o údajném zákazu fotografování je naprosto nemístná a nesmyslná. Pochází cca z roku 2002, kdy někdo zahájil diskusi o podmínkách komerčního focení a filmování — tedy takového, u nějž potřebujete rozmístit světlomety, uzavřít část mostu a podobně. Tato debata se nikdy netýkala stativů jako takových.

Pokud neporušujete základní práva kolemjdoucích, které mimoděk zachytíte na fotografiích, můžete si s fotografiemi dělat, co se vám jen zlíbí, například je sdílet.

Žádná bezpečnostní služba není policie. Nemá absolutně žádné pravomoci. Nemůže vás požádat o smazání snímků z fotoaparátu. To ani náhodou! Když vás o něj požádá, můžete ji poslat okamžitě do <cenzura>. Nikdo nikdy žádný takový konflikt s bezpečnostní službou v souvislosti s focením nezaznamenal. To je pouhá fikce. Karlův most je veřejné místo, které platíte z daní. Nikdo vám nemůže nikdy zabránit ho vyfotografovat a fotografie sdílet. Pokud by se vás jakákoliv bezpečnostní služba pokoušela zastavit či přimět ke smazání fotografií, okamžitě žádejte přivolání policie, případně ji přivolejte sami. Jak už jsem ale zdůraznil, nikdo zatím takový konflikt nezaznamenal.

Deset let starou fámu o údajném zákazu fotografování před cca třemi týdny vytáhla na světlo jistá politická strana, která se chtěla zviditelnit. Uspořádala „demonstraci“, při které si měl co největší počet lidí vzít na Karlův most stativ. Nestalo se jim pochopitelně nic, protože se stativem tam fotí spousta lidí a je to naprosto normální. Pokud nebráníte ostatním v průchodu a fotografováním je neobtěžujete, nemůže vám nikdo říct ani půl slova. To by tak ještě scházelo, aby si státní instituce, kterou platíte z daní, troufla proti vám otevírat zobák!

Nevěřte všemu, co čtete v médiích. :-)

0 0
možnosti

J. Kraus

12. 7. 2012 8:32
Re: Proč lidovky.cz papouškují nesmysly?

Fotografování není zakázáno. Je zpoplatněno !

0 0
možnosti

J. Zetík

2. 7. 2012 14:29
Absurdity

Těm předešlým absurditám nerozumím,ale s tím tepelně neupraveným masem,nebo vejcemi v restauracích rozumím!Než aby platili případné odškodnění z onemocnění případného stěžovatele,tak raději nesou takovou reklamu!Další krok by byl pro ně mnohem nákladnější a možná i katastrofálním,kdyby vyřadili tyto jídla ze své  menu!

0 0
možnosti

J. Kraus

2. 7. 2012 8:56
Absurdity

Českou

gastronomii zejména pak lidových restaurací s českými jídly byly již

totálně zdevastovány a vytlačeny mekáči a podobným svinstvem.

0 0
možnosti

J. Zetík

2. 7. 2012 15:08
Re: Absurdity

Je vidět,že se v restauracích nestravuješ!Já to vidím naopak jako velký skok !Porce jídla,které běžný stravník často nespořádá a obsah třeba masa a zeleniny je až čtyř násobný než před rokem 1989!Pestrosti menu také nemůže většina restaurací z předlistopadové éry vůbec soutěžit!

0 0
možnosti

M. Komárek

1. 7. 2012 22:55
J.Nováku

dobře ti to níže dámy vysvětlily. Opět jsi ukázal, jaký jsi primitiv. Havel je výrazně kladná postava české historie a poštěkávání takových skřetů jako jsi ty, na tom nic nezmění. Ta amnestie možná byla diskutabilní, nicméně takové gesto provedeno být muselo (a k Havlovi sedělo), možná v měnším rozsahu. Každopádně vztah mezi nárůstem kriminality v Praze a touto amnestií byl určitě výrazně nižší. Hrály tam roli další faktory, do Prahy se začínala v té době sjíždět verbež z celé Evropy, z Ruska a Ukrajiny. A taky česká lůza si svobodu vyložila po svém. Svádět to na Havla může jen takový ubožák, jako jsi ty.

No a "humanitární bombardování"? No není to ideální slovní spojení, dá se říci že je nešťastné. Nicméně běž se do zemí bývalé Jugoslávie zeptat na jejich názor na Srby. Ono to asi opravdu bylo totiž jediné řešení, jak tenhle agresivní režim a arogantní národ trochu zkrotit ...

0 0
možnosti

J. Vašáková

2. 7. 2012 8:35
Re: J.Nováku

Naprostý souhlas.

0 0
možnosti

M. Zavala

1. 7. 2012 21:00
bohuzel ci bohudik, podle toho odkud pisete

je cesky Absurdistan stale maly, ani ty absurdity nejsou vetsi nezli jinde. Spise je jich jen prehrsle a jsou zanedbatelny.

0 0
možnosti

J. Sinnreich

1. 7. 2012 16:28
Jeste vetsi nesmysl

V USA v neterych statech plati zakaz pouzivani kremu na opalovani (sunscreen) pro skolni deti. Krem nesmi aplikovat ucitel/ka ani v pripade pisemneho povoleni rodicu a doporuceni lekare. Duvod: obava ze soudniho postihu v pripade alergicke reakce. Vysledek: spalene obliceje deti na skolnim vylete.

0 0
možnosti

P. Sulc

2. 7. 2012 22:18
Re: Jeste vetsi nesmysl

 V nekterych statech, alespon  jeste pred 40 lety byl nezakonny i oral sex. Sice tezko dokazovatelny, nicmene byl trestny. Jak je to dnes, nevim snad se v tech naboznych statech polepsili, mozna staci polejt predem svecenou vodou.

0 0
možnosti

R. Folwarczna

1. 7. 2012 13:10
Jejda!

Předminulý týden jsme se na výletě vyfotili u zámku v Nelahozevsi a udělali internetové album. Omlouvám se, pane Lobkowitzi!

0 0
možnosti

R. Langer

2. 7. 2012 15:33
Re: Jejda!

Omlouvat se netřeba, zaplaťte autorské poplatky... :-P

0 0
možnosti