Diskuze
Konec hýčkání. Vládní letka nemá peníze, politiky čekají běžné linky
Děkujeme za pochopení.
V. Kolman
VŠICHNI JSME SI ROVNI, ale.......
....ale někteří jsou si rovnější :-((
Mám genitálně jednoduchý (a proto asi také neproveditelný) návrh:
Letadla letky ministerstva vnitra přeřadit na běžné linky ČSA a státníkům a jiným veledůležitým VIPům hradit letenku v 1. třídě.
V době, kdy jenom na úrocích za státní dluh platíme přes 70.000.000.000,-Kč ročně, je celá slavná ministerská letka neodůvodněným nabobským přepychem.
J. Novák
Re: VŠICHNI JSME SI ROVNI, ale.......
Hochu, hochu, zaspal jsi dobu! Letka ministerstva vnitra byla zrušena už před řadou let. Tzv. vládní letka je od té doby zařazena v Armádě ČR, protože zajišťování letů hlav států a dalších státních potentátů je běžně standardně v gesci armád nejen v Evropě, ale i jinde.
J. Šrámek
Vládní letka je relikt minulosti.
Každá letecká společnost bude potěšena odjednávkou letenek ministerstvem,potažmo vládou.V normálních linkách existuje 1. třída a ta snad vybavením stačí.Obsazenost letů je stejně okolo 50% a tak místa je snad dost.A komu vadí JAK,coby dopravní letadlo,tak má normální výbavu.To,že místo WC vám spouští zadní schody,to jsem vyprávěl jako vtip!Ale že by tomu někdo věřil?No i když jeden spolupracovník po našem školení nesl od lékaře tablety Nitroglycerinu zabalené ve třech ručnících...Co,kdyby,že?
O. Bozejovsky
Luxus
V bohatych statech je to normalni ze politici letaji normalnimi pasazerskymi letadly.
At uz zacinaji konecne setrit na sobe a ne na duchdodcich!
Jeste pred 20lety jezdili max. do Chebu a ted ze sebe delaji svetaky a nemaji na to ani intelektualne ani ekonomicky.At si konecne uvedomneji, ze CR je mensi nez Pariz nebo Londyn a jeste mene dulezita!
R. Pecho
Jsem hluboce otřesen.
Jedná se totiž, o velmi nebezpečnou záležitost. Představme si, například, že linkový let bude přepravovat některého z bývalých, nebo současných politiků.
Modelová situace: nejlepší ministr financí si letí zalyžovat do Dubaje linkou.
Čas letu: T+20 min.: začne fackovat letušku, následně bude rozpoznán, bude mu stržen falešný knír i tmavé brýle. Čas T+25 min.: zpráva se šíří mezi cestujícími. T+30 min.: cestující se hrnou k oblasti, kde se chemik vyskytuje. Vyzbrojují se utrženými segmenty, nešťastného stroje. Éro se naklání na chemikovu stranu, několik cestujících je ušlapáno. T+42 min.: Kalousek i personál letadla je přemožen, svázán a naštosován u dveří letadla. Kalouskovi je doporučován vojenský padák, tento odmítá. T+51 min.: cestující konečně vylomí dveře, ve snaze chemika expedovat z paluby. T+53.: dekomprese, letadlo se nekontrolovaně řítí k zemskému povrchu.
Bilance 224 mrtvých, ztracený Airbus, 10,5 milionu občanů otevírá šampaňské.
M. Písecký
Kdepak by vzali zbídačení Češi šampaňské?
Já bych asi litoval život členů posádky, nezúčastněných, o něco méně pak agresivního chemika.
Zemřít kvůli tomu, že pár desítek zuřivých vypatlaných bolševiků typu Nguyena, Verky, Pokorného a JamBorského hodlá získat Darwinovu cenu století (a pokud by nikdo z nich nestačil předat své neandrtálské geny a mozkové dysfunkce dalším generacím, mělo by to pro lidskou společnost nepochybně pozitivní efekt), to si ani Kalousek nezaslouží.
J. Cedivoda
A kde je psáno,
že tahle prťavá a vcelku bezvýznamná "republika" musí mít zrovna dvě letadla v kategorii "Letecká síla 1". Je opravdu nejvyšší čas, aby se naše "politická reprezentace" poněkud uskrovnila a začala se chovat šetrně. Stroje JAK 40 jsou hodnoceny jako vysoce úsporné a spolehlivé letouny pro 32 cestujících s doletem 1800km sož pro Evropu bohatě postačuje. Pánové kteří "nalezli zadem" na Hrad, do vlády a parlamentu by mohli i do Jaků.