Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

PETRÁČEK: Krajský tajemník KSČM

Když za Husáka někdo říkal, že se něco rozhoduje „na kraji“, šlo o krajský výbor KSČ. Krajští komunističtí tajemníci byli velcí páni. Z některých, třeba z ostravského Miroslava Mamuly a jeho pracovních sobot (Mamulových sobot), se staly legendy. Teď nastoupil do čela Ústeckého kraje předseda krajského výboru KSČM Bubeníček. O čem to vypovídá?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P. Jansky

10. 12. 2012 16:29
petracku co byste tak lidem radil?

mame mu jit udelat pred barak klouzacku aby si rano nabil hubu?

0 0
možnosti

J. Šrámek

22. 11. 2012 8:06
Vina komunistů se neprojevovala jen v obchodech!

Srovnávat soc.stát s komunisty v čele s dnešní realitou je nesmysl.Ten stát neskončil díky několika disidentům.Stejně jako jeho zločiny nejsou jen 50. léta.Uvědomte si,že ta doba je i dobou totálně zvráceného školství.Mne učili ve škole,že vše je jen díky SSSR a jeho vědcům.I odborný popis stíhačky Spitfire byl zakončen sdělením,že nedosahovala výkonů sovětských i když ty vznikly podstatně později.Také stoprocentně platilo,že Baťa byl zlý kapitalista,co vymyslel výrobní pás.Jen komunisté jej pustili 2x rychleji!A tak lze pokračovat donekonečna.Pšenice s 8 klasy,obrábění kovů rychloposuvy a podobné výmysly halasně propagované a vyžadované,posléze potichu opuštěné.Vždy jsme dodávali,že Národní muzeum v Praze oklovali holubi.Jen s podivem bylo,že v každé vesnici bylo plno dobytka,kde kdo měl svoje prase a v obchodech nebyl dostatek masa.Například.Obchodní smlouvy uzavírané tehdejšími ,,vzdělanci" jsou dnes děravé a nevýhodné a není se co divit.Habilitační práce na téma ,,Zákonité vítězstv soc.ekonomiky nad monetarismem západu" nelze považovat za odpovídající vzdělání.Bohužel,proto některé věci jsou takové,jaké jsou.Mnozí zapoměli,jiní zase škodolibě volí komunisty,bez rozmyšlení nad následky.

0 0
možnosti

S. Vor

21. 11. 2012 19:55
Nesdílím jejich vize a názory (většinou),ale vaše též ne...

.....Vaše úvaha či obava je opět nepodložená.Naši minulost nazýváme totalitním obdobím či režimem proto,že zde byly nejprve odstraněny dem.instituce a nastoupila vláda jedné strany s vlastním systémem programu a jeho uvádění do praxe,který byl v celé Evropě právem označován za protiústavní a nedemokratický.O tom není sporu.Jen tak bokem,kdybych se měl hlouběji zamýšlet nad takovou Drábkovou reformou se všemi důsledky a opatřeními,tak vám vyjde něco jako např.kolektivizace zemědělství...(z lidma se jedná jako s dobytkama,jsou označovány za socky,při hledání zaměstnání když někdo prokáže přítomnost na prac.úřadu,je automaticky vyřazen z výběrového řízení uchazeče,povinná a zbytečná docházka na pošty.kdo je starší 40 let je dle určitých skupin nepoužitelný,mladí lidé taktéž...co tedy chtějí manažeří v uvozovkách?Systém S-karet,mně to přijde jako psí známka.Mám snad k tomu něco dodat? To bylo jen zlomek ,na co jsem si v rychlosti vzpomněl.Daleko podstatnější je fakt,že se neberou v úvahu při jakých si obavách,frustracích řady lidí a k mému úžasu i politiků,novinářů(nyní zrovna Vy,když jste si tak naběhl),že na rozdíl od dob před cca.30 lety je zde propracovaný a propojený systém demokratických institucí (budovali jsme to dost dlouho a komu to dnes asi tak slouží?)s mocí výkonnou,právní,ústavní,soudní,zahraniční...má snad smysl je všechny jmenovat?A to zde nebylo ani v roce 1990.Myslíte si,že by oni nebo kdokoliv jiný mohl něco z tohoto systému eliminovat?Zrušit?nebo významným způsobem omezit?Už jen z principu si to každý sakra dobře rozmyslí a ten druhý dobře ohlídá.Nic nedokáže člověka tak rozhodit a přivést z míry, jako poznání a vědomí vlastního omylu.To ale ukáže až čas.

0 0
možnosti

J. Šrámek

22. 11. 2012 7:40
Re: Nesdílím jejich vize a názory (většinou),ale vaše též ne...

Zapomněl jste dodat,že NAPSAT TAKOVÝ KRITICKÝ ČLÁNEK NA FUNKCIONÁŘE KSČ ZNAMENALO VĚZENÍ.VLASTNIT ZAŘÍZENÍ NA TISK(ROZMNOŽOVÁNÍ) MIMO MECHANICKÉHO PSACÍHO STROJE ZNAMENALO ROVNĚŽ VĚZENÍ.DĚTI TAKOVÉHO ČLOVĚKA  NEMOHLY STUDOVAT ŽÁDNOU STŘEDNÍ A VYŠŠÍ ŠKOLU.TAKOVÝ ČLOVĚK A JEHO NEJBLIŽŠÍ ROVNĚŽ NESMĚLI ZASTÁVAT URČITÁ POVOLÁNÍ A VEDOUCÍ FUNKCE.Ta fronta na banány byla jen úsměvný kolorit té doby.

0 0
možnosti

L. Vaněk

21. 11. 2012 17:33
O tom, komu se má nadávat :

Prototyp průměrné české rodiny je, že - rodiče /důchodci/ jsou staří komunisti, členové nebo příznivci KSČM ... a dědi, dnes již dospělé, jsou v ODS, TOP 09 nebo podobně. Lidi nadávají, že jsou v politice svině. Ale jdou k volbám .. a zvolí svině. Nebo k volbám nejdou a jeho hlas dostanou svině. Je třeba nadávat těm, co pořád volí svině. Za omyl si potom můžou sami, protože  -  elektrikář vysokého napětí ... když udělá chybu .., tak ho to zabije /nebo někoho jiného/. Vy jste nasraní - ale živí ... a hlavně blbí !

0 0
možnosti

P. Vlas

4. 12. 2012 16:29
Re: O tom, komu se má nadávat :

Schvaluji, výstižné!

0 0
možnosti

J. Cerny

21. 11. 2012 15:36
Velice dobre napsano!

Pod to se musi kazdy rozumny clovek podepsat!

0 0
možnosti

J. Vargulič

21. 11. 2012 14:47
Autore,..

poplačte si..

0 0
možnosti

H. Grúbr

21. 11. 2012 14:23
A proč se na to nepodívat takto:

voliči se rozhodli, že tato živoucí fosilie, představující režim, v němž se musel podepisovat souhlas se vstupem vojsk je pro ně lepší alternativa, než představitelé jakože demokratických stran.

Chápete?

Demokracie je v podobě, kterou jí dali takoví zástupci lidu jako Havel, Klaus, Gross, Svoboda(ne ten generál), Parkánová, Kalousek a další výtečníci, pro oprávněné voliče větší zlo, než představa, že se svět v nejhorším případě vrátí do poměrů panujících zde před rokem 1989.

To není vina, jak vy píšete, onoho jmenovaného "krajského tajemníka", ten byl demokraticky zvolen. Pokud hledáte příčinu, hledejte ji v těch, co tam panovali, a v celostátním měřítku ještě panují posledních 23 let.

0 0
možnosti

J. Cerny

21. 11. 2012 15:34
Re: A proč se na to nepodívat takto:

Demokracie v podobe jakou ji dali Havel, Klaus..... se Vam nelibi. Cili se Vam nelibi, ze muzete svobodne a tajne volit, ze muzete svobodne rikat sve nazory vcetne kritiky soucasne vlady, ze se muzete volne pohybovat (tim myslim, ze nemusite skemrat o devizovy prislib a vyjezdni dolozku o kterych neprimo rozhodovala kdejaka domovnice a duvernik) nelibi se Vam, ze mate volny pristup k informacim, ze Vam nikdo nerika, jak se mame dobre zatimco Vase pani ani nedostane vlozky a toaletni papir, nelibi se Vam, ze nemusite povinne na narizene demonstrace, nelibi se Vam, ze nemusite delat zdarma brigady v akci "Z", nebo zvlastni neplacene smeny na podporu bojujiciho lidu Vietnamu nebo Angoly, nelibi se Vam, ze uz nas stat vazalsky nedodava pod cenou strojirenske vyrobky a nektere suroviny (treba uran) svemu vychodnimu protektorovi, nelibi se Vam, ze narod byl totalitou systematicky korumpovan, ze byl nucen zit velzi, nelibi se Vam, ze uz u nas nejsou politicti vezni, nelibi se Vam, ze na demonstranty nevyrukuje policie s obusky ps a vodnimi dely..... a tak bych mohl psat jeste hodne dlouho... Jste vskutku podivny clovek s velice kratkou pameti......

0 0
možnosti

V. Stejskal

21. 11. 2012 13:38
a co Fischer?

To není příběh mladého idealisty, ale cynika. Jen si to zkuste představit: píše se rok 1980, společnost válcuje normalizace, vám je 29 http://produkty.topkontakt.idnes.cz/p/vyhlidkove-lety-balonem-po-cele-cr-a-sr/4389758?rtype=V&rmain=7856718&ritem=4389758&rclanek=13895895&rslovo=424698&showdirect=1" target="_blank">let, jste aspirantem v oboru ekonomická statistikave a vstupujete do KSČ. To nestačí jen říci ano. http://produkty.topkontakt.idnes.cz/p/kazdy-clovek-muze-onemocnet-cernym-kaslem/11046787?rtype=V&rmain=0&ritem=11046787&rclanek=13895895&rslovo=458795&showdirect=1" target="_blank">Musíte podepsat souhlas s vojenskou okupací Sověty, kterou jste zažili o 12 let dříve.

0 0
možnosti

V. Prokeš

21. 11. 2012 20:34
Re: a co Fischer?

Pane Stejskale, srovnávate nesrovnatelné. Jistě chybou bylo členství v KSČ v kterékoliv době, ale Fischer se z toho pobluznění docela rychle probudil, ale ten soudruh tajemník Bubeníček komunisticky blouzní dodnes a to je sakra rozdíl. Pokud to nevíte, tak je mi vás líto, i když já Fischera za prezidenta nechci právě proto, že si s KSČ zadal a je jedno zda rok nebo deset let.

0 0
možnosti

P. Maleček

21. 11. 2012 13:28
Zkorumpování rádoby demokrati poděkujte sami sobě

Není se co divit, že když demokratické strany převezmou komunistické manýry správy státu - arogance, nadřazenost, lži, utajování, rozkrádání, že pak nas.... občané zvolí zpátky komunisty.

Pak už je ironií osudu, že se hejtmanem stane ten komunista, který za úplatek pro něj na kraji zřízeného místa s měsíčním platem 60 000 Kč, léta mlčel k rozkrádání kraje organizované ODS/ČSSD.

0 0
možnosti

J. Šrámek

22. 11. 2012 8:17
Re: Zkorumpování rádoby demokrati poděkujte sami sobě

Chybí ve vašem příspěvku srovnání.Kde skončil zakladatel ODS,pozdější předseda vlády a kde jsou zakladatelé ČSSD a pozdější předsedové vlád z této strany.Kdo je ten zloděj je snad jasné.Je to jak s bitvou ,,Tří císařů" u Brna.Jmenuje se U Slavkova,kde nebylo slyšet ani děla.

0 0
možnosti

I. Simacek

21. 11. 2012 10:00
to jenom ukazuje,kam jsme to za 20 let dotáhli

Jedno to sice někomu být nemusí, ale realita je taková,že lidé zhnuseni současnou vládou a situací ve státě, zase volí komunisty.Pokud vláda kašle na veřejné mínění,tak tohle je velice jednoduchá odpovědˇvoličů..

0 0
možnosti

J. Frgalova

21. 11. 2012 10:29
Re: to jenom ukazuje,kam jsme to za 20 let dotáhli

tomu se říká sr..í do vlastního hnízda. A hádejte kdo si tam s...e, myslíte že ti politici? ....nebuďte naiva, ti by vzali loď jako první..takže u voleb je třeba aby hlavně přemýšlel a kalkuloval volič, ne politik! Volič musí posbírat všechny zkušenosti ( to jest i ty před r.89), pokud nějaké má, a zvážit všechna pro a proti

0 0
možnosti