Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Průzkum: S rozsahem amnestie nesouhlasí přes 80 procent lidí

S rozsahem prezidentské amnestie nesouhlasí 82,2 procenta Čechů. Odmítavý postoj panuje napříč celou ČR. Neliší se ani s ohledem na věk nebo dosažené vzdělání. Téměř 90 procent dotázaných si myslí, že by měl prezident amnestie detailně zdůvodňovat. Ukázal to z bleskový průzkum, který pro Českou televizi provedla společnost Median.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

5. 1. 2013 7:03
No a jak jinak?

Když amnestie, tak měla být na neúmyslné trestné činy. Pár postižených se již vyjádřilo - jak se teď doberou třeba dlužných částek? Kolik se již vrátilo zpět do báně? Vždyť nemají práci, nemají kam jít a kdo zaměstná člověka co právě vylezl z basy?? Skutečně zodpovědný člověk-politik by si promyslel i druhý tah na šachovnici - co ti propuštění budou dělat? Kam to povede? Tak to vypadá že si osvobodil a tím zavázal určitou skupinu milionářů nebo i bohatších, kteří teď odvedou desátek vrchnosti.

0 0
možnosti

5. 1. 2013 0:36
Bohužel

je to výsledek havlovsko-neobolševických poslanců, kteří takovou Ústavu schválili. President a jeho gang toho pružně využili a práskli za sebou dveřmi.

0 0
možnosti

4. 1. 2013 23:00
předčasné

Lidé jsou zpracováni médii, která publikují úvahy o odpuštění trestů mediálně známým osobnostem. Ale to zatím neproběhlo, soudy řeší propouštění z věznic, takže nikdo nic určitého neví.

Navíc není vinou amnestie, že dotyční dostali tak malé trestní sazby, že se na ně tím pádem bude amnestie případně vztahovat.

0 0
možnosti

4. 1. 2013 23:17
Re: předčasné

Proboha člověče, zamyslete se o tom, co píšete .... viděl jste někdy v nějakém demokratickém státě tak rozsáhlou amnestii? Tady je vidět, že nejsme demokratickou zemí a dva lidé mohou svým rozhodnutím plivnout do tváře celému národu! O takových závažných věcech by mělo být referendum a ne, že někdo z moci své. Nicméně u nejdelšího penisu Klause mne to vůbec nepřekvapuje. Zloděj, zloděje podporuje!

0 0
možnosti

4. 1. 2013 22:59
Václav potřeboval pomoc kamarádům

se závažnou hospodářskou činnosti a je to přikryto psaním o těch zlodějíčcích a ožralech, kteří jen co vypadnou z kriminálu dělají opět to samé. Přes ten kravál není potom vidět na ty pravé gaunery.

0 0
možnosti

4. 1. 2013 22:42
američané by byli nadšeni

kdyby odcházející prezident při výročí přijmutí deklarace nezávislosti propustil třeba manažery enronu kteří ožebračili tisíce lidí a jako bonus v každém státě několik tisíc lupičů a podvodníků

0 0
možnosti

V. Ondys

4. 1. 2013 22:35
:))) Chátra z Wall Streetu, nebo z univerzit Harvard a Yale

Celente : Samozřejmě. Prohlédněte si tu chátrou z Wall Street, nebo z univerzit Harvard a Yale. Ona si ve svém životě ještě nikdy pořádně neušpinila ruce. Nemají ani potuchy o tom, co znamená být zcela chudý a žít na ulici. Pokud seberete lidem všechno a už nemají co ztratit, tak jsou schopni čehokoliv.

Freeman : To nezní moc optimisticky.

Celente : To nemá s optimismem nebo pesimismem nic společného, je to realita. Je to jako když jdete k doktorovi a diagnostikuje vám rakovinu v konečném stadiu. Má vás raději oklamat, nebo vám říci, jak se věci mají ve skutečnosti? Falešný optimismus nezmění nic na faktu, že zanedlouho zemřete.

Lidé by měli zjistit možnosti, jak se osamostatnit od systému. Produkovat vlastní potraviny a generovat vlastní elektřinu. Centrální systém se měl zhroutit již před dlouhým časem. Drželi ho pohromadě jen levné peníze. Ale ty už také nefungují. Co největší samostatnost a decentralizace představují budoucnost.

0 0
možnosti

4. 1. 2013 22:47
Re: :))) Chátra z Wall Streetu, nebo z univerzit Harvard a Yale

řada lidí se již touto cestou vydala je to každého volba jestli bude konzumentem reklam a spotřebního života nebo soběstačnou nezávislou entitou nicméně obojí je otázka peněz ať chcete nebo né svět je takoví

0 0
možnosti

S. Vor

4. 1. 2013 22:21
Neříkám ,že je to nějakej šlágr-jsou s tím jen mrzutosti

Ale spíš bych očekával nebo uvítal,že 80% občanů nebude souhlasit nebo odsoudí církevní restituce,kde se točí nepoměr peněz a také větší díl zodpovědnosti.

0 0
možnosti

4. 1. 2013 22:19
nevím, proč by měli občani souhlasit

s amnestií. Se zvyšováním daní nesouhlasí 100% a nikdo se nad tím nepozastavuje.

0 0
možnosti

5. 1. 2013 4:28
Re: nevím, proč by měli občani souhlasit

Kde jste vzal to číslo?

Já se zdaněním spotřeby souhlasím, je to vždy motivačnější, než zdanění produkce, jak to chtějí bolševici. S amnestii, pokud se vztahuje na korupční kauzy, nesouhlasím.

0 0
možnosti

O. Schejbal

4. 1. 2013 22:15
Přesně tak, 80 procent

a těch dvacet procent co s tím souhlasí jsou propuštění trestanci a jejich příbuzní a dobří známí.

0 0
možnosti

4. 1. 2013 22:00
je to vše jen naše vina nechali jsme to dojít

tak daleko že politická korupce ohrožuje každého jednoho z nás v důsledku miliardových rozkrádaček v aranžmá ods a pod dohledem hradního narcisky se zhoršila dostupnost kvalitní lékařské péče pro nás i naše děti, kupujem dálniční známky a padáme do děr ceny telekomunikací a bankovních poplatků nemají ve světě obdobu hromady peněz které měli sloužit potřebným nebo v infrastruktuře státu jsou na účtech partají a jejich kamarádů některé se podařilo dopadnout vašek nám a osvíceným lidem v justici nyní ukazuje kdo tu velí a kdo pro koho pracuje

0 0
možnosti