Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

WEISS: Data na prodej

Televize veřejné služby při volbách obvykle investovala do dvou mimořádných položek: do bizarních studiových kulis na jedno použití, v nichž vynikne hvězdné charisma jejích moderátorů, a do exit pollu – průzkumu chování voličů prováděného při odchodu z volebních místností. Letos zbyly peníze jen na to první, takže se už nikdy nedozvíme, třeba z jakých sociálních vrstev pocházejí voliči jednotlivých kandidátů a jak se rozhodovali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A. Aichou 126

16. 1. 2013 18:24
Známá věc

Já měl za to, že praktiky ovládání veřejného mínění pomocí "průzkumů" onoho mínění jsou zcela známá a i celkem běžná věc. Naprosto nechápu, jak takovým někdo může věřit.

0 0
možnosti

16. 1. 2013 12:09
psí hlavu agenturám

bych nenasazovala - mě osobně se sice ještě nikdy žádná předvolebně průzkumně nedotazovala, ale nevím, nevím, jestli bych byla ochotna odpovídat upřímně (ačkoli v hrdlo lhaní nemám ve zvyku)...

0 0
možnosti

19. 1. 2013 21:50
Re: psí hlavu agenturám

Bohužel agentura, která dá předpověď naprosto vzdálenou od reality, je celkem k ničemu. ... a pokud to dělala schválně, tak jde o podvod s cílem zmanipulovat volební výsledek.

0 0
možnosti

16. 1. 2013 9:29
Ty, tak zvané průzkumy!

To je totéž,jako podpisy pod něco.Někdo je poctivě sbírá,jiný obejde pár věžáků na sídlištích,opíše zvonky a hotovo.Mne taková agentura vyřadila ze seznamu pro nevhodné odpovědi!

0 0
možnosti