Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Štvou mě poměry, napsal Penc a nepřevzal si odbojářský odznak. Peníze dal Romům

Třicet pět odbojářů si mělo v pondělí přijít převzít osvědčení o svém boji proti komunismu z rukou ministra obrany Martina Stropnického. Aktivista Stanislav Penc však účast odmítl. A přidal pět důvodů, proč setkání bojkotoval. Mimo jiné totiž podle něj ministerstvo obrany slouží jako příklad špatných poměrů v zemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

P. Ritter

13. 5. 2014 14:26
Nejvíc zapáchající skunk české politiky je Miroslav Kalousek

který má na svědomí spoustu podrazů a podvodů a mnoho desítek miliard, ztracených zcela zbytečně.

Některé tunely mu naštěstí nevyšly, třeba "ekologický tendr" za 105 miliard, o který se dlouho pokoušel. Ale vyšly mu tunely sice menší, ale v souhrnu neméně rozsáhlé. Začal s nimi v roce 1993 jako náměstek ministra nákupem vražedných padáků, pak v roce 1996 přikázal všechny nákupy armády provádět přes Omnipol, který patří Kalouskovu příteli Hávovi. Háva přiznává čistý zisk z těchto transakcí 10 miliard a asi to nebude celá pravda. Nicméně je pravda, že od vstupu do NATO v roce 1999 jsme mohli výrazně levněji nakupovat přes agenturu NAMSA,která kupuje pro všechny armády NATO a má proto velké množstevní slevy. Armáda mohla za ty roky ušetřit mnoho miliard a nebyly by problémy s kompatibilitou zařízení.

http://www.natoaktual.cz/armada-koupi-kulomety-a-munici-de9-/na_zpravy.aspx?c=A120518_201610_na_zpravy_m00

http://www.mapovani.cz/podkapitola/mocenske-monstrum-miroslav-kalousek/671

0 0
možnosti
RN

13. 5. 2014 11:08
Kdo je prospěchář ?

Kalousek prospěchář ? Nevím, na to nejsou důkazy. Vy je máte ?

Třeba generál české armády Vlastimil  Picek byl 13 let komunista. A je to člověk který několikrát prokázal totální svou neschopnost !

Koupil za naše peníze (minimálně to musel schválit) pronájem stíhaček které nebyly kompatabilní s NATO.

Takže toho zloděje bych nechal zavřít až by zčernal !

0 0
možnosti
RN

13. 5. 2014 11:18
Re: Kdo je prospěchář ?

veřejnosti se lhalo. A stejně tak to bylo v kauzách s obrněncema, s lehkýma bitevníkama, s prádlem, s letouny CASA, s odpordejem vojenského majteku, s prodejem servisu zpřáteleným firmám, s tím že se dopravní letouny nevešly do hangárů atd......ryba smrdí od hlavy.

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

13. 5. 2014 11:04
Penc se cití na víc než na pasáčka koz a oslů

už někoiikrát něúspěšně aspitoval na vysokou státní funkci a nepomohlo mu ani to, že byl jedním z osmi představitelů OF. Když se šéfem OF stal Klaus, nelítostně OF rozbil a ze svých stoupenců založil ODS, která se pak zmocnila vlády ku prospěchu a obohacení svému a svých kumpánů.

Penc se pokouší dostat ke korytu v senátorských volbách letos a protože má zkušenosti s chovem koz a oslů, tak se zřejmě pokouší prorazit s pomocí koz a oslů mezi voliči. Zřejmě se chce zviditelnit najednou probuzeným revolucionářstvím a láskou k utiskovaným romům - je jich hodně, mají volební právo a určitě ocení jeho velkorysost, když jim věnoval státní příspěvek z peněz daňových poplatníků. Je to dobrá investice - těch 100.000 korun je asi tak jeden měsíční senátorský plat a když se mu podaří dostat se pomocí své šlechetnosti do Senátu, tak se mu to bohatě vrátí, protože sezením v Senátu získá miliony.

0 0
možnosti
JB

13. 5. 2014 16:04
Re: Penc se cití na víc než na pasáčka koz a oslů

kdby, kdyby,kdyby pane Ritter, kdybyste vy zde přestal plácat, udělal byste lépe.Zatím stále postrádám vaše hrdinské činy z dob totality.  A pokud jste si nevšiml, tak řeč je o Pencovi, nikoliv Pickovi, nebo dokonce o Kalouskovi

0 0
možnosti
JJ

J. Jecha

13. 5. 2014 10:05
Za to ze jsou dodnes ve vysokych funkcich

Komunisti je práce hlavně židobolševické a zednářské party kolem Havla.Tento fakt jasně prokazuje na jakých principech byla sametová revoluce.

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

13. 5. 2014 10:37
Re: Za to ze jsou dodnes ve vysokych funkcich

Nedělá vám často problémy vaše tak halasně projevovaná hloupost? Nečekám,. že byste byl vůbec schopen vyjmenovat někoho z "židobolševické a zednářské party kolem Havla" a už vůbec nevěřím tomu, že byste byl schopen vysvětlit, proč by za komunisty dosud sloužící měl být vinen Havel, který jako prezident neměl vůbec žádnou výkonnou moc a proč by za ně neměl nést odpovědnost Klaus, který měl komunisty i ve své vládě, obdarovával komunisty mnohamiliardovými majetky (třeba Rázlovi a Rázlové dal obrovský sklářský komplex SkloExport a ta rodina přivedla SkloExport k bankrotu). Komunisti také okázale pomohli dostat Klause na Hrad a Klaus se nejvíc kamarádí s Rusy a s Putinem.

Ale je zbytečné po vás chtít vysvětlení vašich blábolů o Havlovi, vy jste fanoušek Klause a takoví rozumem nikdy neoplývali - jen pořád dokola blábolí Klausovy bláboly.

0 0
možnosti
VP

13. 5. 2014 9:12
Být permanetním revolucionářem je hrozný úděl!

Permanentní "revolucionář" Penc nebude nikdy a s ničím spokojen, i kdyby tady byl jakýkoliv režim, on si vždy najde své napřátele. Jejho celoživotním údělem je bojovat proti všemu a proti všem, co nemají stejný pohled na svět jako on. Není sám, Cibulka, Šinágl a další jsou na tom stejně, ti taky vidí kolem sebe jen samé nepřátele. Pamatuji, jak se Petr Cibulka nechal navolit do vedení KAN a pak s klidem prohlásil, že tam bude pracovat, až odejdou spolupracovnící StB. Nikdy jsme se od něj nedozvěděli ktří tto byli a proč se tam nechal navolit, když věděl, že tam jsou. Takoví zkrátka ti bojovníci proti všemu jsou, a každý je ze svého okolí určitě zná.

        Je však zajímavé, že když tito "neomylní" působili v disentu, tak jim naprosto nevadili ti  bývalí komunisté v disentu, kteří v Československu pomáhali po únoru 1948 k moci komunistům a mnohdy měli, z procesů v padesátých letech, i sami ruce od krve.

0 0
možnosti
JB

13. 5. 2014 10:25
Re: Být permanetním revolucionářem je hrozný úděl!

pane Prokeš, zásluhou těch permanentních revolucionářů je mnohdy vykonáno víc práce, než vykonají i ofic. organizace, nebo strany a hnutí. Já bych takové lidi nedehonestoval, zejména, když sám nevykonám ani tolik, co oni. I ten Petr Cibulka po sametu možná vykonal víc sám, než náš KAN. I s tím StB měl pravdu, jak píšete, ale zapomněl jste dodat, že do obnového KANu se sem snažili proniknoit i kom. agenti, kteří byli lehce dekonspirováni a vyhozeni. Horší pak byla pro KAN jiná skutečnost a to, že i do našich řad přišla řada lidí, co od KANu očekávali korýtka, kteří zjistiv, že jim zde pšenka nepokvete, tak rychle odkráčeli pryč, zpravidla do ODS. Disent nemíchejte s KANem, ten nebojoval proti komunismu ( na to neměli dost odvahy ), ten jen chtěl dodržování lidských práv,  v jejichž porušování vynikali právě komunisté, takže se tom lidem jevilo, jako boj proti komunismu. Konkrétní přiklad máte Hradílka - dle veřejných informací, byl tento v KSČ dokonce předsedou

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

13. 5. 2014 7:54
Penc měl ty peníze dát firmě, která by provedla úklid

v okolí domů, kde žijí cikáni. Ti se totiž nezatěžují ani tím, aby odpadky odnášeli do popelnic a rovnou je vyhazují z okna, takže dole rostou pohoří odpadků a v přízemních bytech je šero, protože se tam Slunce přes ty odpadky neprodere.

Nedávno u nás musel magistrát investovat 400.000 korun na úklid v okolí těchto domů. Magistrát před tím nabídl cikánům, že by si mohli vydělat peníze jen za to, že si kolem domů uklidí, ale to hrdí cikáni důstojně odmítli s tím, že nejsou prasata a nebudou se hrabat v odpadcích, protože by z toho mohli dostat nějakou nemoc, třeba žloutenku. Nepomohlo ani to,. že jim byly nabídnuty ochranné rukavice a obuv.

Cikán je prostě hrdý tvor a k práci se nesníží. Proč taky, když i tak dokáže dostat ze státu dost peněz a zbytek si nakrást?

0 0
možnosti
RN

13. 5. 2014 7:23
Pan Penc rozumí politice, ale ekonomice ne.

Souhlas, že armádu řídí komunističtí aparátčíci a prospěcháři. To samý je i na soudech.

Stejně tak souhlasím, že někteří lidé se po listopadu 1989 stali "bojovníky proti komunismu" a tak se prezentují.

Akorát pan Penc neví jak účelněji využít peníze.

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

13. 5. 2014 7:38
Re: Pan Penc rozumí politice, ale ekonomice ne.

To, že armád řídí prospěcháři typu Kalouska je pravda, ale komunistických aparátčíků mezi nimi asi moc nebude. A pokud tam jsou, tak je nutné se ptát, kdo je tam drží protože z armády se odchází do civilu už po čtyřicítce a prodloužení činné služby se musí někým patřičně zdůvodnit.

0 0
možnosti
VH

13. 5. 2014 6:50
Souhlas.

s názorem autora článku.

0 0
možnosti

13. 5. 2014 7:00
Re: Souhlas.

Já s ním taky souhlasím, ale těch 100 000kč jsou už v bedně......:-(

0 0
možnosti
SC

13. 5. 2014 6:02
ad Ritter

Pane Rittere taky jsem pasák koz a husenek

povím Vám že kozy a husenky jsou inteligentnější než Vy a většina našich politiků. Jinak pan Penc má pravdu podívejte se kolik soudců bylo členy zákonem definované zločinecké organizace KSČ a vůbec nemají morální zábrany soudit dál. Soudkyně která poslala na smrt Wonku soudí dál.

http://data.idnes.cz/soubory/domaci/A110107_TAJ_SEZNAMSOUDC.PDF

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

13. 5. 2014 7:19
Čí vinou soudí soudci s nečistou minulostí?

Věřím vám, že kozy a husenky jsou inteligentnější než Vy a většina Vašich politiků, ale pochybuji o tom, že jsou inteligentnější než já a většina mých politiků.

Ano, donedávna soudili a někde ještě soudí soudci, kteří byli členy členy zákonem definované zločinecké organizace KSČ a vůbec nemají morální zábrany soudit dál. Ale vy si zřejmě nevzpomínáte nebo si nechcete vzpomenout, jak urputně za takový stav bojoval Václav Klaus, agent StB, zákonem definované zločinecké organizace. Klaus odmítal jmenovat nové a minulostí nezatížené mladé soudce, protože prý "jsou mladí a nemají zkušenosti", kdežto ti soudci z komunistických dob prý jsou vyzrálí a mají bohaté zkušenosti z mnoha procesů, velmi často i politických.

0 0
možnosti
JN

13. 5. 2014 4:58
Penc

je pako...

0 0
možnosti
VH

13. 5. 2014 6:48
Re: Penc

on má názor na rozdíl od blba který mu jen nadává.

0 0
možnosti