Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Konec příměří. Izrael po raketových útocích obnovil vojenské operace

Izraelská armáda v neděli ukončila humanitární příměří, které mělo platit do půlnoci místního času (23:00 SELČ). Ohlásila, že vzhledem k pokračujícím raketovým útokům palestinského Hamasu na Izrael obnovuje vojenské operace v Pásmu Gazy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

28. 7. 2014 0:39
Pokud by se Hamás trochu snažil,

nemusel v této válce padnout jediný civilista. Izrael uvolnil záběry palestinského komanda, které prolezlo tunelem na izraelskou stranu. Pod rouškou tmy tam v trávě dřepěli jako zajíčci, maskovaní, přesvědčení o své neviditelnosti, ve skutečnosti jako na dlani zaměření izraelskými noktovizory. Bylo jim vidět do očí, takový to byl detail. Pak nějaký podezřelý zvuk nebo co, úprk na všechny strany - nohy žádného teroristy na světě nejsou rychlejší než řítící se projektil - výbuch a bylo po všem. Počet mrtvých teroristů: neznámý, ale uspokojivý, civilní ztráty: 0. Takže Hamás, když chce, tak umí.

0 0
možnosti

27. 7. 2014 17:13
V pořádku,

jen houšť a větší kapky. Hamás potřebuje dostat přes držku, čím víc, tím lépe.

0 0
možnosti

27. 7. 2014 16:33
PAlestinci si nedají pokoj, furt budou provokovat

a pak budou skuhrat, že jim někdo ubližuje. Dobře jim tak.

0 0
možnosti

K. Jež

27. 7. 2014 14:00
Palestina jako okupovaná a napadená země

má právo se bránit kdykoliv. Ne jen když jí to někdo povolí !!!  A samozřejmě má právo se bránit i na území nepřítele !!!!!!  Tedy Izraele !!!!  Nehledě na to, že i když Palestinci útočí na okupanty na území Izraele, tak pořád jsou na svém území !!!

0 0
možnosti

27. 7. 2014 16:23
Re: Palestina jako okupovaná a napadená země

A na to jste přišel kde, pane Ježi? Palestina není žádná země (stát) natož napadená. Nikdy neměla své vlastní hranice, které by ev. mohly být někým uznávány. Nemůže tedy být ani napadená (to by musel někdo její hranice překročit), ani okupovaná (to by musela vojska někoho jiného být trvale na jejím území za jejími hranicemi. T.zv. Palestinci (v podstatě jeden z muslimských arabských kmenů) nejsou na svém území nikde, poněvadž "své území" nemají a nikdy neměli. Území jim bylo ve čtyřicátých letech nabídnuto, oni jej však odmítli. Teď skllízejí ovoce tohoto svého svobodného rozhodnutí. O jimi odmítnuté území, které mohlo být jejich státem se tak podělila Sýrie, Libanon, Izrael a Jordánsko. Mají tak, co chtěli. A Vy si trochu prostudujte dějepis.

0 0
možnosti

27. 7. 2014 12:58
Dokonalé zničení Hamasu řešením dozajista je.

To, že může být tato organizace nahražena ještě něčím horším hrozí i nyní. Zde zásadně platí rčení, že "každý dělá to, co je mu dovoleno. Pakliže se Hamasu z různých t.zv. humanitárních důvodů ustupuje jej jen posiluje, což je stále dnes a denně vidět. Tuto organizaci je nutno zcela zničit a to za jakoukoliv cenu. Nejlépe by bylo, kdyby ji zničili sami t.zv. Palestinci. Aspoň by vůči světu prokázali, že s teroristy nechtějí mít nic společného. Dosud ji podporují a nebo k jejím činům přinejmenším mlčí.  Nemohou se tedy divit, že se jich přímo dotýkají i odvetné akce Izraele.

0 0
možnosti

27. 7. 2014 19:14
Re: Dokonalé zničení Hamasu řešením dozajista je.

Taky si myslím, že hrozba, že přijde ještě něco horšího, je nesmyslná. To mají jako Izraelci "zamhouřit oko" a nechat se ostřelovat a tyranizovat teroristy Hamasu?

0 0
možnosti

S. Jakotić

27. 7. 2014 11:48
izr. praktiky

generál Jošua Bubu: Oko za zrak, zub za celou hubu.

0 0
možnosti

27. 7. 2014 16:34
Re: izr. praktiky

Nic spravedlivějšího ještě nikdo nevymyslel.

0 0
možnosti

27. 7. 2014 11:14
Souhlasím s p. Novákem.

Formulace zpráv o porušení příměří, v nichž je Izrael jmenován VŽDY na prvním místě (a teprv následně se dozvídáme, že vlastně Hamás opět bombarduje) je účelová a zaměřená na podprahové vnímání tak, aby si čtenář-posluchač zafixoval, že "zase ten Izrael".  Pozoruhodné je, že toto pravidlo dodržují veškeré české sdělovací prostředky. Zajímalo by mne, odkud pochází směrnice k tomuto jednotnému formulování o událostech na SV.

0 0
možnosti

N. Leopold

27. 7. 2014 11:19
Re: Souhlasím s p. Novákem.

přesné

0 0
možnosti

N. Leopold

27. 7. 2014 10:58
Konec příměří ...

Titulek měl znít: Hamas nechce prodloužit příměří.... jsem zvědav, co na to OSN! teď mlčí

0 0
možnosti

27. 7. 2014 17:19
Re: Konec příměří ...

Jen se nebojte. Za chvíli opět začnou řvát, jaký je Israel zlý na hodné arabské teroristy ...

0 0
možnosti

27. 7. 2014 10:06
Co bylo zaseto, to se těď sklízí

Zase obvyklé kecy. Zničením Hamásu vznikne ještě horší Muslimák? Když to USA věděli, tak proč lezli do Iráku, Afganistánu, Lýbie...??? Zvrhli jedného dikátora a povstalo 20 a více  nových vůdců.

Hamás o přiměří nestojí, tak proč mu ho vnucovat? Proč dávat prachy Hamásu, když je použije na zbraně, než k nakrmení Palestinců?

0 0
možnosti

27. 7. 2014 8:12
State of "Israel"

doesn´t represent world jewry - Jeden z transparentů, který nesli židovští demonstranti v New Yorku.

 Díky za to, že se i v dnešní době neozývají jen "Izraelci" , ale i Židé.

0 0
možnosti

27. 7. 2014 11:37
Re: State of "Israel"

V Izrali nejsou zadni "Izraelci", ale jenom Zide a ti ostatni.

0 0
možnosti