Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Dle Putinovy vůle. Rebelové souhlasili s evakuací ukrajinských vojáků

Předák proruských separatistů Alexandr Zacharčenko souhlasí s vytvořením humanitárního koridoru pro evakuaci obklíčených ukrajinských vojáků z východní Ukrajiny. Své rozhodnutí učinil poté, co ruský prezident Vladimir Putin v noci na pátek vyzval rebely, aby umožnili ukrajinským vládním jednotkám bezpečné stažení z bitevního pole, napsala agentura Reuters.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S. Tomsky

30. 8. 2014 21:19
Nadpis příspěvku

úpadek západu a jeho propagandy

S tímto názorem úplně souhlasim...

0 0
možnosti

30. 8. 2014 14:20
úpadek západu a jeho propagandy

Dobrý den,

obdivuji statečnost ruských obyvatel Ukrajiny. Dezerce ukrajinské armády svědčí o chaosu, nemotivaci, a zbytečnosti ze zahraničí řízeného rozvratu a války .

NATO má obrovskou převahu nad Ruskem. Takže Rus nemůře být tím, kdo vyhrožuje, ale naopak. Rusům jde o svou svrchovanost. NATA se bojí, a nedopustí zařazení Ukrajiny do jeho struktur.

Snad mají dostatečný odstrašující potenciál. Američané, zadlužení u komunistické Číny, mají poslední šanci ovládnout jménem svobody celý svět. Viz arabská jara.

USA mají vnitřní dluh bilion dolarů...

0 0
možnosti

30. 8. 2014 14:42
Re: úpadek západu a jeho propagandy

Pane Rak, to skutečně, ale skutečně  "obrovské"  zadlužení amerického občana. ( tedy z cíleného a hloupého pohledu tak nějakého bolševika ), představte si, že to v přepočtu dělá celých 70,- Kč na  hlavu ! Ale kde se ti Američané hrabou na nás !   My máme dluh na hlavu 150.000,-  Kč. ( Já jen nevím, komu to dlužím )

0 0
možnosti

29. 8. 2014 13:15
Putin by měl jasně říct,

co chce. A pokud chce ochraňovat ruskojazyčné obyvatelstvo, provádět to transparentně, demonstrací vojenské síly, o jejíž příslušnosti nikdo nemůže pochybovat. Tohle spíš připomíná studenoválečnický arsenál KGB nebo CIA. Všichni vědí nebo alespoň tuší, co se děje, a Putin přesto dál hloupě hraje oblečeného nahého krále. Dostal zadarmo Krym a i když to vypadalo víc jako rozšíření říše než ochrana zájmu občana, budiž. Způsob, jakým to proved, však už nikdy nemůže zopakovat. Prošlo mu to a mohl být vítěz, který bere všechno. Jenže to, co Rusové rozehráli na východu Ukrajiny, je na dlouhé roky vylučuje z klubu důvěryhodných partnerů. Mohlo to být takhle. Chci Krym, dostal jsem ho. Chci k němu přístup, vezmu si ho. A stačí. Než se všichni rozkoukají, hraniční kameny jsou posunuté a na hranicích klid. To, co se nyní děje na Ukrajině, prostě není hodno velikosti ani významu Ruska, ale je to pro něj bohužel typické. Už dobře skoro sto let.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 18:50
Re: Putin by měl jasně říct,

zřejmě věříte těm mediálním kecům, když "Rusové něco rozehráli". Já vidím, že to rozehrál někdo úplně jiný a zdrženlivost Putina ( ač nefandím jemu ani nikomu jinému) naopak obdivuji...

0 0
možnosti

P. Němec 631

29. 8. 2014 11:59
3tisíce dovolených

V Rusku musí bejt pořádnej bordel, když si 3tisíce vojáků bere na dovolenou tanky.

0 0
možnosti

30. 8. 2014 14:25
Re: 3tisíce dovolených

...to jsou tanky ukrajinské operetní armády,jejíž vojáci se vzdávají včetně těžké techniky. Například proto, že když jsou obklíčeni, musí přesto jíst, a pít, a v tom jim tank nepomůže...

0 0
možnosti

29. 8. 2014 10:48
Má si Putin stáhnout gatě ?

Budeme se opět střílet do nohy a uvalovat protiruské sankce.

A co vlastně po Putinovi chceme ?  Aby stáhl z Ukrajiny vojáky, které tam nikdy rozkazem neposlal a které musí tak maximálně veřejně prosit, aby něco udělali ? 

Má si stáhnout gatě ?  Jaké myslíte, že má na ty lidi páky ?

Má začít bojovat po boku Kyjeva proti vlastním lidem, aby šílení paranoici jako Jaceňuk slavili úspěch ?

0 0
možnosti

29. 8. 2014 11:01
Kontolovat hranici proti ilegálním aktivitám

Ruské zákony nepřipouštějí účast ruských příslušníků ozbrojených jednotek v zahraničních vojenských útvarech, takže pro začátek by Putin mohl dodržovat ruské zákony a zamezit přecházení ukrajinskou-ruské hranice nebo dodávky těžké vojenské techniky povstalcům.

Ale to Putin ne, on raději organizuje "humanitární" konvoje bez dohledu ČK a OBSE.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 10:46
příměří

Krizi na Ukrajině by pomohlo zastavit příměří a souhlas Porošenka s federalizací Ukrajiny. Tak by z toho mohli všichni vycouvat se ctí, s jednotnou Ukrajinou a bez dalších mrtvých.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 11:03
Federalizace byla navrhovaná už na jaře

a znovu po ukrajinských presidenstkých volbách - u separatistů vyhlásivších samostatné republiky nebyl zájem!

0 0
možnosti

29. 8. 2014 10:11
Vojenskou pomoc Ukrajině

Když jsme schopní se shodnout na vojenské pomoci Kurdům proti ISIS, měli bychom účině vojensky podpořit i Ukrajince čelící přímé agresi ruského souseda.

Nebýt ruské podpory separatistů, tak by dávno žádné separatistické odštěpenecké republiky nebyly a situace by se mohla řešit na vnitropolitickém poli demokratickými volbami a jednáním o federalizaci.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 10:18
Vojenskou pomoc Ukrajině?

a kdopak blokuje v OSN ruské návrhy na zastavení palby?

Odzbrojení vojáci propuštění z obklíčení jistě zase zamíří na frontu...pročpak Porošenko místo jednání o příměří panicky vykřikuje něco o invazi a volá na pomoc Evropu?

0 0
možnosti

29. 8. 2014 9:54
Ptám se,

kde jsou modré přilby. Zbytečně zevlují na Golanech, původní účel se rozplynul, dnes tam mají jen potenciál zdroje snadných příjmů budoucích občanů chálífátu. Na Ukrajině je také co pozorovat. Ale bude to jako vždy, řada zbytečných rezolucí, nekonečné dohadování mandátu, až nakonec zbydou k pozorování jen řady křížů, kam až oko dohlédne. Je to hra s ohněm, ale NATO by do toho mělo říznout stejně jako Jugoslávii. Bylo by to hodně na hraně, ale bylo by to alespoň čelem k nepříteli s jasně identifikovatelnými výsostnými znaky a ne tak podvratně a nízce, jako to provádí Putin. A třeba se ta přikrčená modla podělá a smíří se s Krymem zásobovaným po moři. NATO sice jako vždy skončí s pošramocenou pověstí a cejchem agresora, ale rolí hromosvodu trochu naředí vzájemnou ukrajinskou nenávist a obě strany přiměje začít spolu jednat. A demonstrovat Rusku sílu a odhodlání také není na škodu.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 9:59
Re: Ptám se,

invaze NATO vyvolá skutečnou invazi Ruska a nakonec se hranice stanoví přibližně tam, kde dnes je "Novorosije".

K tomu se nejspíš dá dobrat i bez účasti NATO, s menšími ztrátami.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 9:21
Kremrole se můžou počůrat radostí

že šéfik jednou udělal něco správně. To ho dělá Božský dobrým, co??? JSTE TRAPNÝ PODRŽTAŠKY!!!!

0 0
možnosti

29. 8. 2014 9:22
až někdy udělá něco dobře

Porošenko, dejte mi vědět :o)

0 0
možnosti

P. Boko

29. 8. 2014 8:55
Takové humanitární gesto poraženým Ukrajincům

je v přímém kontrastu s bombardováním vlastních obyvatel na příkaz kyjevských zločinců. To gesto by mělo platit jen pro vojáky nahnané mobilizací do války proti vlastním lidem. Banderovské dobrovolníky by měli zajmout a vést je k odpovědnosti za zločiny na obyvatelstvu východní Ukrajiny. Velení banderovců by se mělo alespoň zastřelit, ale oni se určitě vzdají, protože jsou to zbabělí banderovci, silní jen, když střílejí na Majdanu.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 9:08
Re: Takové humanitární gesto poraženým Ukrajincům

Ano, banderovec je zbabělý, podlý kojot, protože je banderovec, separatista je silný,  neohrožený lev, protože je separatista. Vyjadřujete se jak dítě ve školce. Ale třeba je to jen nepřesným překladem.

0 0
možnosti