Diskuze
Karneval ošklivosti. Čeští obchodníci lákají zákazníky nuznými výlohami
C’est moche, tedy to je ošklivé, řekli by Francouzi. Při pohledu do nehezké výlohy by nejspíš měli problém vejít do obchodu a nakoupit. Jenže Praha není Paříž a Česko není Francie. Ošklivými výlohami a zběsilými aranžmá máme lemované celé ulice. Obchodníci jako by zapomínali, že výloha není ošklivé kačátko, ale výkladní skříň vybízející k nákupu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
1. 9. 2014 18:38
Amatérsky
Dříve se aranžérky učily aranžerskému řemeslu celé tř roky, s maturitou i čtři. Dnes si je téměř každý obchodník dělá sám, amatérsky. A v tom to vězí... :-( (Jeden podnik "Výloha" to nespraví...
0
0
možnosti
1. 9. 2014 14:40
foto
Zhruba na stejné úrovni jako jsou samotné výlohy je i kvalita fotek těchto výloh.
Přátelé -hrubá amatérština!!!
0
0
možnosti