Diskuze
Sliby, sliby, sliby. Noví radní plánují bezpečný Václavák i levné tramvajenky
Děkujeme za pochopení.
A kde na to vezmete prostředky,
páni vždybolševici, byť s jinými legitimacemi?
J74a81n 24K93u33l34i42h49r65a57c95h
"Nic nejde a stejně to nemá cenu"
Předvedl jste dokonalý příklad přístuou: "nic nejde ... a kdyby to náhodou šlo, stejně to nemá cenu".
Bezpečný Václavák a okolí je něco, co se mělo stát dávno! Je to centrum města, spousta lidí tam chodí do práce a na školu (některá univerzitních pracoviště jsou pár kroků od Václaváku), do divadel, do nejlepších knihkupectví v Praze, na hlavní poštu, přestupují tam mezi linami metra. Měli by tam chodit na nákupy, měli by tam chodit na procházku, jenže je tam nebezpečno a příliš nepříjemně. Policie tan dávno měla dělat svou práci, bohužel nedělá.
Cílem výhodných tramvajenek je dostat víc lidí z aut do hromadné dopravy. Na to není třeba, aby byly zdarma, poptávka po hromadné dopravě reaguje na cenu silně, to se ví. Jde ale o to, aby také byla spolehlivá (celkem je) a lidsky přijatelná (je nutné z ní dostat bezdomovce, zloděje, násilníky, špínu a omezit vandaly). Nevěřím, že pod vedením introvertní Krnáčové se jim to podaří, ale kéž by.
J95a24n 87K20u15l13i20h56r20a81c92h
Re: "Nic nejde a stejně to nemá cenu"
Toto byla reakce na Josefa Brožka. Nevím, jak se dostala sem.
sliby
ze strany ANO to zavání komunistickými sliby. a až to nebude, tak nakonec přijde putinovské-my ne, to ten zlý západ v čele s CIA.
Š. Apolen
Re: sliby
Sliby se slibují, blázni se radují. To vidíme při každých volbách. Například slib o třináctém důchodu. To Paroubek silně podcenil důchodce. Většina totiž má životní zkušenosti.
J. Lepka
Bože, to jsou bláboly ?
Jak je vidět, je pražská koalice ještě víc mimo mísu, než jsme se obávali !!!
J. Brožek
bezpečný václavák
S tím si děláte srandu, ne? Normální člověk tam stejně nejde, vnitřní město je pro turisty - baťůžkáře a jejich obsluhu (většinou hospody, prodavači suvenýrů, pasáci a prostitutky), bezdomovce a pár zaměstnanců z bank, které zatím nepřišly na to, že nutit úředníky jezdit do centra Prahy je totální pitomost.
Levná tramvajenka je také blbost - buď bude jízdné v podstatě zadarmo (nejlépe úplně a pro všechny), aby to opravdu mělo smysl, nebo je potřeba aby si na sebe vydělalo. Kočkopes je vždy nejhorší - takto nepomůže ničemu - ani dopravě, ani ovzduší a jen na to doplatí rozpočty a ostatní projekty. Jestli se dotuje 6 miliard nebo 8 je téměř jedno a víc než 8 mld by veřejná doprava zdarma nestála - a nemusely by se platit takové věci jako Open Card nebo turnikety do metra - což prý má stát samo o sobě 5 miliard.
A stopka bezdomovectví je naprosto k smíchu. Jediné čeho je možné dosáhnout bude to, že se budou do Prahy sjíždět další a další osoby různých národností z celé EU.
J28a76n 14K36u51l85i23h69r25a48c45h
"Nic nejde a stejně to nemá cenu"
Předvedl jste dokonalý příklad přístupou: "Nic nejde ... a kdyby to náhodou šlo, stejně to nemá cenu".
Bezpečný měl Václavák být dávno! Je to centrum města, spousta Pražanů tam pracuje, spousta tam chodí do školy (některá univerzitních
pracoviště jsou pár kroků od Václaváku), do divadel, do nejlepších knihkupectví v Praze, na hlavní poštu, přestupují tam mezi linkami metra. Měli by tam chodit na nákupy, měli by tam chodit na procházku, jenže je tam nebezpečno a příliš nepříjemně.Policie tam dávno měla dělat svou práci,bohužel nedělá.
Cílem výhodných tramvajenek je dostat víc lidí z aut do hromadné dopravy. Na to není třeba, aby byly zdarma, poptávka po hromadné dopravě reagje na cenu silně, to se ví. Jde ale o
to, aby také byla spolehlivá (celkem je) a lidsky přijatelná (je nutné z ní dostat opilé a zapáchající bezdomovce, zloděje, násilníky, špínu a omezit vandaly). Nevěřím, že pod vedením introvertní Krnáčové se to podaří, ale kéž by.