Diskuze
PUNČOCHÁŘ: A najednou je každý šéfkuchař!
Děkujeme za pochopení.
J. Florián
Ať se na mě pan šéfkuchař nezlobí
ale tenhle text je ukázkovým příkladem pomýleného přístupu k podnikání v pohostinství. Stará pravda říká "náš zákazník, náš pán". Chápu, že toto rčení nemusí platit doslova. Své zákazníky si můžeme zkusit i vychovat, ale jestli budeme ve výchově úspěšní, to už je pouze problém náš, nikdy jejich. Zákazník má totiž plné právo vybrat si, kde bude utrácet za jídlo, kolik za něj bude utrácet a jak často. Naříkat na to, že zákazník chce za jídlo utratit pouze dvouhodinovou výplatu, že má nějaká speciální přání nebo, že ve Francii se lidé chovají jinak je klasické hledání chyb jinde, než u sebe. I když je naše tradice i kupní síla jiná než třeba ve zmíněné Francii, i u nás už je dost lidí, kteří jsou ochotni zaplatit více peněz za kulinářský zážitek. Ale dělají to dobrovolně, nikoli na základě lamentování šéfkuchaře.
Omezený výběr v jídelníčku
může naopak znamenat, že vše bude čerstvé, žádné namražené hotovky osmahnuté ve fritéze
M. Kokeš
Tak mne napadá
zdali jenom ta Francie musí být vzor gastronomického podnikání a diktátor počtu jídel na jídelním lístku. Nemůže to být třeba i Itálie? Nebo Španělsko?
Vážená redakce,
můj příspěvek byl sice nesouhlasný, ale slušný a korektní. Usoudil jsem pro to, že nejde ani tak o informaci, ale spíše o reklamu.
Re: Vážená redakce,
Vám smazali dneska příspěvek? To mě zaráží – já měl zato, že administrátory postřílel nějaký muslimský terorista a nové administrátory zatím redakce nenajala, když ani po opakovaných výzvách neodstraní z diskuse
http://www.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150125_165801_ln_domov_hm
i dva dny staré vulgarity a urážky toho nejhrubšího zrna – jedním slovem hnůj, zvratky a stoka plná fekálií.