Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ZÍDEK: Miloš Zeman, superlhář... a jeho Ovčáček na špinavou práci

Shrňme si nejprve fakta: Prezident republiky minulý týden u příležitosti 70. výročí osvobození koncentračního tábora Osvětim řekl, že Ferdinand Peroutka uveřejnil článek s titulkem „Hitler je gentleman“ a pomnichovské dohodě napsal: „Nemůžeme-li zpívat s anděly, musíme výti s vlky.“
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

11. 2. 2015 10:00
Superlhář

Zeman není člověk, Zeman je přírodní anomálie.

0 0
možnosti

14. 2. 2015 10:33
Re: Superlhář

MNĚ je jedno kdo je ukoryta,zastává názor -nic jim nedávat,nic nevěřit a polibte mi zadel,oni mne také za člověka nepovažují

0 0
možnosti

J. Sýkora

11. 2. 2015 5:04
Lhaní je pro agenty KGB druhá přirozenost

.

0 0
možnosti

6. 2. 2015 9:24

Tady to je zase jako když střelí do slepic.

0 0
možnosti
Foto

Holcman

5. 2. 2015 23:41
Zeman je pouze nastrcena figura

proputinovskeho Klausistanu. Vsude kolem je rudo.

0 0
možnosti

5. 2. 2015 17:37
Zeman-je to možná jednodušší!

Se svou příšernou povahou a povzbuzen hrstkou vlezdo*rdelků má pocit, že je opravdu geniální. Omluvit se on prostě nedokáže. Taktéž přiznat chybu, to už vůbec ne! Tak ten svůj řetěz natahuje a nemá dost. Je ve stadiu, kdy si myslí, že může úplně všecko! Když mu jeho kašpaři přece jen opatrně sdělují že ujel, dostanou příkaz to vyžehli tak, aby byl vítězem zase jen on. Jeden z jeho  pohůnků - Ovčáček aby se ráno ani nedíval do zrcadla. Normální chlap by ze sebe zvracel...!

0 0
možnosti

J. Tobby

5. 2. 2015 16:33
Ne, Zeman je kouřová clona

Červený hadr či přesněji červený herink - tzv. trik pro odvedení pozornosti. Výsledkem je, že lidé a události, které jsou naopak skutečně důležité, jsou přecházeny a ignorovány. Jedná se o typickou mediální manipulaci.

0 0
možnosti

5. 2. 2015 16:57
tak jak je to ?

manipulují evropští multikulturní socialisté prezidentem nebo námi ? :)

0 0
možnosti

5. 2. 2015 14:44
A co když je všechno jinak?

Napadlo někoho, že p.Zeman svými pro izraelskými a proti muslimskými výroky hraje nějakou hru a ve skutečnosti mu jde o něco úplně jiného? Podobně je to s vlajkou EU na Hradě a jeho tvrzení, že je pro zřízení Eura, mimo jiné. Osobně si myslím, že mu nelze věřit jak možno snadno zpětně dohledat. Je to neřízená střela s pravděpodobným napojením na cizí personální a finanční zdroje, kterou je třeba zastavit dokud je čas. V součastné době mu scela jistě jde o druhý termín.

0 0
možnosti

11. 2. 2015 10:10
Re: A co když je všechno jinak?

jestli mu jde o druhý termín, tak s tím jednak začíná zbytečně brzy a jednak na to jde neobyčejně blbě, protože jeho hovadiny mu už odlouply významnou část jeho voličstva. spousta lidí, kteří se nechali zblbnou lživými rádoby národoveckými útoky na Schwarzenberga, už naprosto jasně pochopila, jakou hrůzu to pomohli instalovat na hradě.

0 0
možnosti

D. Stirský

5. 2. 2015 13:57
President Zeman nelže, neboť lež je úmyslná.

To, co mu lze v kauze "Peroutka & Churchill" přisoudit, je při jeho nepochybném narcismu snaha o originalitu, snaha o to, aby přednesl projev na vysoké intelektuální úrovni. Viděl bych to jako stařeckou (nemyslím to pejorativně) ješitnost. Je to něco jako p. Zdeněk Mahler, který si také občas upraví historické skutečnosti, aby byl jeho závěr o to údernější. Správný postup p. Zídka měl být tento: 1. Přiznat M. Z. pravdu, že mnozí kvalitní lidé mohou v krizových situacích selhat, mohou být zpočátku fascinováni zlem či jej nemusí prohlédnout. (Ostatně, kolik známých umělců po r. 48 pělo nadšené ódy na nový režim a vzpamatovalo se až pro r. 68). 2. Upozornit jej, bez invektiv, že od Peroutky výrok o vlcích nepochází, že vše spletl (asi bez zlého úmyslu) Černý a po něm Tigrid a slušně jej poprosit o zdroj jeho výroku o Churchillovi. Pak by šlo o kultivovanou diskusi dvou lidí znalých věci. Zídek ovšem od počátku zvolil konfrontační styl, jenž se tak často vytýká právě Zemanovi.

0 0
možnosti

5. 2. 2015 14:07
něco málo o logice výroků, pane Stirský

Nu, pane Stirský, zkusme se zamyslet nad páně Zemanovými výroky. Zeman prohlásil ve svém projevu, že Peroutka napsal něco a že Churchill napsal něco. Nu a z těch výroků usoudil, že jmenovaní morálně selhali. Až potud je vše OK. Následně se však ukázalo, že ani Peroutka, ani Churchill zmíněné výroky nenapsali. Nezdá se vám, že tím je Zemanovo tvrzení o morálním selhání jmenovaných, vyvráceno ? Nezdá se vám, že ze lživých argumentů nelze dedukovat pravdivé závěry ? Já se domnívám, že Zeman by měl buď zmíněné citáty doložit (což se zřejmě nestane), nebo by se měl zachovat jako chlap, uznat chybu a omluvit se. Ovšem to se zřejmě taky nestane.

0 0
možnosti

5. 2. 2015 13:46
Ano, neútočte na

pana presidenta! Je sice pravdou, že se stal hrdým držitelem titulu "Bugiardo di tutti i bugiardi", ale jak by řekl pan Ovčáček je to jenom proto, že chtěl mít také pořádný titul, když už zeman, je proti knížeti jenom odvar.

0 0
možnosti