Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Krnáčová představila program nové rady. Opozice ho pak hodiny kritizovala

Pražská primátorka Adriana Krnáčová (ANO) ve čtvrtek představila zastupitelům programové prohlášení rady, na jednání ho celé přečetla. Opozice TOP 09 a ODS ho pak další tři hodiny kritizovala za přílišnou obecnost či levicovost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J. Novák 567

20. 2. 2015 3:18
Tak se ódésáčkové

a topáčkové, tedy zástupci stran, které v Praze za minulá léta rozkradly a zprznily co se dalo, vykecali. Oni škodili vždy, takže není divu, že budou škodit i nadále. Mají  prostě ve svých volebních programech zakódované: Škodit vždy v každé situaci.  

A poznámku  pitomečka o tom, že se se primátorka už konečně naučila ř, považuji za trapnou a skutečně hodnou jen trouby z ODS, tedy jejího pražského předsedy trapáka Humplíka.

0 0
možnosti
JL

J. Lepka

19. 2. 2015 19:16
Komu není shůry dáno...

Cožpak preference hromadné dopravy jsme si neužili dost za bolševika ? A se všemi negativními důsledky. To by paní primátorka mohla vědět, že právě toto byl důvod, proč Praha nemá dosud / na rozdíl od ostatních evropských velkoměst / vyřešený systém obchvatů.

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

20. 2. 2015 3:11
Re: Komu není shůry dáno...

Praha nemá systém obchvatů vyřešen proto, že to bolševici prostě už nestihli. A hlavně severní část obchvatu Prahy je takřka neřešitelná s ohledem na stanovisko obyvatel Suchdola. Rovněž tak zásluhou přihlouplých občanů Komořan a spol. nemá Praha 12 žádné napojení na tam procházející obchvat, ač tam byla plánována nejméně tři. Takže nesvádějte vše na místní správu, ale chyby hledejte i v občanech, resp. v různých aktivistických hajzlících.

Jinak byste mohl tak trochu rozvést to, co vám vadí na preferenci hromadné dopravy. nemyslím si, že by to byla špatná cesta, neboť ucpanost centra Prahy záslouhou mnoha naprosto bezohledných majitelů automobilů je obdivuhodná. Osobně bych se zasazoval o mnohem přísnější dohled nad dopravou v klidu v centrálních oblastech s podstatně přísnější úpravou parkování.

0 0
možnosti