Diskuze
Milionové vozy pro pyrotechniky rezaví za plotem. Baterky nezvládají výbavu
Děkujeme za pochopení.
hmm, nebylo možné dopředu zjistit? proboha, co je to za ..... , co nám to zase chtějí namluvit, správně mělo být, že u zadavatele jsou takoví ...... co si to neumí spočítat , a tudíž nemají být na svých pozicích, stejně jak pisálek tohohle článku.
Nechápu to, přesně jak to tady někteří píší, jsem řidičem z povolání kdysi u ČSAD 101 v Praze na Klíčově jsme měli auto-elekektrikáře , dnes pracuje ba soukromo ma Praze 5 jako pojízdný pro kamiony a autobusy, ten udělal vždycky všechno, dokáže vyrobit doma zařízení, že utahne cokoliv, stačí se obrátit na kteroukoliv německou firmu, viz http://www.conrad.de / čiroká škála měničů/
Z elektriky viem, len to čo, som sa naučil ešte na základke. Ale aj to mi stačí k poznaniu, že každý prístroj, ktorý elektrinu spotrebúva, má nejaký príkon. Keď sa spočítajú príkony strojov, ktoré teoreticky môžu byť naraz spustené, vyjde z toho nejaký príkon, na ktorý musia byť batérie plánované. Plus samozrejme treba tento príkon ešte vynásobiť nejakým bezpečnostným koeficientom - napr. 1,5 či 2 - aby batérie nešli nadoraz, ale mali určitú rezervu...
Š. Apolen
Já jsem za socíku jel Škodou 120. Padala mlha, takže jsem svítil, odmrazoval jsem zadní sklo, občas máchl stěrači, topil jsem a poslouchal rádio. Najednou nic nešlo. Užhavil jsem hlavní pojistku. Drátek nepraskl, jen zčernal, takže mi chvilku trvalo, než jsem na to přišel. Tak dobře byla zapojená elektřina. Prostě kvalitní práce.
Zmatený článek.
Tak nezvládají to akumulátory? Nebo se čeká na papíry? A když jsou papíry, tak už najednou přestaly vadit slabé akumulátory? Nebo tam dali jiné akumulátory? Jsou tedy ta auta dnes již použitelná, nebo je jen v nepoužitelném stavu přemístili na jiná parkoviště a teď rezaví dál, pouze za jiným plotem?
Nemohl by autor článku laskavě poskytnou CELOU informaci, pokud možno uspořádaně a strukturovaně, nejlépe chronologicky a v jednoduchých jasných větách, když už to nakousnul?
V textu chybi ...
... ta nejzasadnejsi informace - jak byl potrestan urednik, ktery svoji hlouposti tuto skodu zpusobil.
> jak byl potrestan urednik<
Neodmitejte realitu CR, naopak urednik bude povysen! :)
P. Bubeníček
Kdyby ten, kdo za nákup zodpovídá, konzultoval, dříve než nakoupil, celou věc s odborníkem, nemohlo by se stát, že by vyhodil miliony za nefunkční auta. Ale co by se staral, on to daňový poplatník zaplatí.
Problém není určitě v baterii, když stačí natočit motor, ale v zajištění průběžného nabíjení, s tím každý provozovatel energeticky náročného zařízení bez problému poradí, tedy pokud není ve státní službě.
Když jsem byl účasten vyplňování dokladů po dopravní nehodě, vylovil jsem podiv nad tím, že celou dobu nechali policisté běžet motor (byl vlahý letní podvečer). Bylo mi řečeno, že výstražná světla, počítač, tiskárna, mají takovou spotřebu, že by bez dobíjení neodjeli, asi to není u MV problém neznámý, určitě by se našlo ekonomičtější řešení.
Třeba malý generátorek. Dnes to májí stánkaři, chataři, majitelé obytných přívěsů. Stojí pár tisíc a vypije za hodinu štamprli benzinu.
Pasé to určitě není ale teď jste trochu "mimo mísu", je řeč o něčem jiném.
Možná by stačilo vyřadit stop/start systém, hifi soupravu, egr a další elektrickou supervýbavu, vypínat "asistenty řidiče, umožňující smažení omelety v korbě za jízdy, ...