Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Klaus: Angela Merkelová v řadě naprosto klíčových věcí selhala

Podle bývalého prezidenta Václava Klause Angela Merkelová selhala už odmítáním jaderné energie a v trendu pokračuje svým řešením řeckého dramatu a migrační krize. „Její selhání je naprosto, ale naprosto evidentní. Je političkou pro dobré počasí,“ říká Klaus v rozsáhlém rozhovoru pro Lidové noviny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠA

Š. Apolen

11. 10. 2015 0:12

Klaus v řadě klíčových věcí selhal.

0 0
možnosti
JD

10. 10. 2015 15:03

Jedudědek, který dokáže šířit okolo sebe pouze negativní náladu. Poučovat, špinit, kritizovat  to je jeho životní krédo. Přitom v aktivní politice podělal, co mohl.)

0 0
možnosti
PS

10. 10. 2015 23:26

Co kdybyste misto planeho a pitomeho zvaneni radeji poslouzil nejakym vecnym argumentem, co Klaus v clanku rekl spatne. Jinak patrite mezi blby, co nedaji dohromady poradnou myslenku.

0 0
možnosti
RS

10. 10. 2015 12:59

Dokud patril pan Klaus k nomenklature, to byla katastrofa. Ale jeho opozicni politika strili do cerneho. Predevsim ma pravdu, ze pani Merklova provozuje Kohlovu politiku problemy vysedet. Tez je videt nyni mentalitu Nemcu. Je to stado ovci. Jak sli za Hitlerem, tak jdou za pani Merklovou. Staci kdyz nemecka media jim vymyvaji mozky. A ktery politik se proti pani Merklove postavi, strati se v propadlisti. A tak jak se zda zacina byt kolem pani Merklove prazdno.

0 0
možnosti

10. 10. 2015 22:22

Ono to už nebude dlouho trvat. Oni ti Němci nejsou tak hloupí jako Češi. Paní Merkelová po příštích volbách zmizí na smetišti dějin. Už totiž dokázala naštvat hezkou řádku lidí, kteří její stranu původně volili.

0 0
možnosti
VD

V. Dlouhý

10. 10. 2015 11:41

nejhorší je to absolutní odtržení tkzv elity intelektuálu a novinářů od národa.Tím absolutně pohrdají.

0 0
možnosti
LK

10. 10. 2015 14:59

A národ serre na samozvanou pseudointelektuální  "elitu". Co je na té verbeži elitního ?

0 0
možnosti
JV

10. 10. 2015 11:17

Čím dál víc souhlas s Klausem, a to jsem byl názorově zásadně proti před tak 10-15 lety..

0 0
možnosti
ŠA

Š. Apolen

11. 10. 2015 0:16

Takové Varguliče známe. Kam vítr, tam plášť.

0 0
možnosti
VN

10. 10. 2015 10:05

My Němcvi jsme naprostí šílenci. Napřed zatáhneme svět do boje za čistou rasu a nyní zase Evropu nutíme so míšení neslučitelných ras a zákonů.

0 0
možnosti
PP

10. 10. 2015 11:02

Jak jsem byl příznivec EU tak se nyní domnívám, že jedinou záchranou je vystoupení z EU, protože je nereformovatelná.

0 0
možnosti
VK

V. Komárek

10. 10. 2015 9:07

Německo zvažuje solidární daň, má pomoci řešit uprchlickou krizi!!

Už je to tady, to budou muset asi všechny státy EU.  Zase diktát???

0 0
možnosti
KJ

10. 10. 2015 9:12

Je to velký fígl Merkelové. Vyměnila slovo nátlak a příkaznictví  Německa za termín solidarita  s Německem a s EU, kterou Německo ovládá, vlastně mu patří. To je chytré. Ti, kdo ji radí jsou velmi fikaní zločinní socialisté... Dzp.

0 0
možnosti
KJ

10. 10. 2015 9:02

Obávám se, že je tomu právě naopak, pane prezidente,  a že Merkelová úspěšně buduje IV. říši německou a že se jí to daří až neuvěřitelně dobře. Vždy' to ona a  Německo ovládá momentálně  celou Evropu a dělá si doslova co chce.... Dzp.

0 0
možnosti

10. 10. 2015 11:05

Zde s Vámi vyjímečně, téměř naprosto souhlasím. Pouze bych dodal, že totéž se týká i Francouzů s jejich socanským Hollandem. Oni totiž Němci a Francouzi se nikdy nesmířili s tím, že po válce přišli o statut "velmoci".  Poznali, že ovládnout Evropu vojensky nelze a pokouší se o to tedy po stráce ekonomické. Zatím se jim to daří. Udělali však jednu zásadní chybu. V EU protlačili nedemokratickým způsobem Lisabonskou smlouvu a tím sami nad sebou vynesli ortel. Podle mne není daleko doba, kdy celý ten socialistický, úřednický moloch - EU se rozpadne a půjde do kytek.. Občané evropských států - členů EU to již cítí a poznávají.

0 0
možnosti

10. 10. 2015 8:24

No vidíte, a o tom to je. "Nikdy nemělo dojít ke zrušení jednomyslného hlasování a k přechodu k většinovému". Přesně to je názor pana Klause, který zásadně odporuje naplnění pomu demokracie. Jednomyslné hlasování je totiž nesmysl, který nikdy nikde nefungoval. Může existovat, nikoliv však fungovat, pouze v diktatuirách.Ono je totiž velice důležité, aby o věcech, týkajících se všech jednotlivých lidí hlasovali tito lidé a nikoliv zprostředkovaně za ně někdo jiný. Tedy, jednomyslné hlasování je nesmysl, ale většinové lze použít jen za jistých předpokladů. Předpokladů, které v EU nejsou zavedeny a to z jednoho prostého důvodu. Neexistuje evropský občan. A ten může existovat pouze ve federaci a nebo konfederaci občanských (nikoliv národních) států. To, co dnes v EU existuje je opět socialistický kozopes. Ani nahá ani oblečená "chytrá" horákyně. Ani demokracie, ani socialismus, ani anarchie. Něco mezi tím. A to "něco" je opět nesmysl, který nikdy nemůže pořádně fungovat.

0 0
možnosti
KJ

10. 10. 2015 9:07

Mistr Hayek :  "Pokud má být demokracie většinovým hlasováním, nejsem demokratem" !  Rozumím mu. Lidský svět totiž ve skutečnosti řídí spontámní řád lidské interakce a jednotlivce soukromé právo, žádné většinové hlasování. Ono je přímou destrukcí přirozenosti, není-li předmět hlasování podroben právě testu soukromým právem. Chcete snad říci, že hlasování o tom, že většina zabije nebo zotročí menšinu je správné, či přípustné ?   Asi ne, nebo ano ? Dzp.

0 0
možnosti
VK

V. Komárek

10. 10. 2015 8:09

Klause nemám rád, ale mluví bohužel pravdu. Makrela dělá kroky kterými odrazuje spousty lidí od EU . Nikdy jsem z Klausovy výhrady k EU nesouhlasil. Ale Makrela a ostatní blázni ve vedení EU mu bohužel dávají za pravdu. To už není ta EU, je to jen spolek bláznů a diktátorů!!!

0 0
možnosti
LK