Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

SCHNEIDER: Ťal Zeman do živého?

Když někdo něco řekne, a druhý zareaguje nikoliv na to, co bylo řečeno, ale na to, co se v té řeči domníval zaslechnout, je vždy problém. Vysvětlením může být limitovaná gramotnost (schopnost porozumět písemně či ústně předávanému sdělení kvůli upadajícímu školství opravdu limitně klesá), nebo nedostatek fištrónu (důvtipu), anebo může být na vině Sigmund Freud.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Vs

9. 2. 2016 7:04

Práskač disidentů se na místo činu nevrací.

V sobotu 6.2. na Václavském náměstí tisíce lidí skandovali "kalašnikov, kalašnikov". Jeden by od autora čekal další prudce intelektuální úvahu na téma infekce nedovtipnosti mezi příznivci prezidenta. Ale proč se znovu vracet k napsanému či vyřčenému nesmyslu? Tím se nejspíš řídí i Milouš Velkohubý a možná přitom (s nezbytnou slivovičkou při ruce) spokojeně sleduje, jak jeho fanoušci pod okny Hradu demolují přenosový vůz nenáviděného ČRo.

No hlavně aby se to v Kremlu líbilo. V tom je přeci zadání současných řídicích důstojníků jasné, co Schneider?

0 0
možnosti

J. Sýkora

1. 2. 2016 6:45

U Miloše Zemana jako u každého politika existují dvě cestyjak může být zbaven funkce: buďto demokratická - to že se uchlastá, nebo nedemokratická - to je kalašnikov.

Demokratická cesta s volbami nepřichází v úvahu, to už demokraticky zařdili soudruzi z KGBpropagu a ženou nám sem uprchlíky zeSýrie co jim bomby stačí.

0 0
možnosti

31. 1. 2016 11:21

Nevím, který chytrák vymyslel takovou ústavu a takový politický systém, který není schopen se zbavit zločinného presidenta. Je to smutná demokracie.

0 0
možnosti

2. 2. 2016 19:24

Naopak! Tohoto prezidenta nám seslal sám Bůh, aby jeho prostřednictvím všechny kretény trefil šlak...

0 0
možnosti

T. Urbanec

31. 1. 2016 1:58

Bohužel, zejména při čtení všech reakcí na páně prezidentův proslov, mě děsí, že převážná většina se zabývá tím, na koho pan Zeman ten kalašnikov "namířil". Je však problém v tom, že jej vůbec namířil. To, co si může dovolit "chachar" v hospodě u piva, si přece nemůže dovolit prezident republiky. Pro mne není prezidentem, ale právě tím "chacharem", který se shodou okolností ocitnul na hradě a jehož základním cílem je zviditelnit se za každou cenu, bez ohledu na následky, které s sebou jeho sebestřednost nese. Nevím, kdy si lidé uvědomí, že náš nás milý prezident zradil a za cenu vlastního narcisismu je ochoten celý stát v očích civilizovaného světa totálně potopit. Jsem jen zvědav, kdy začne s kolegou Putinem učit ptáky létat a vymýšlet další nesmysly. Jen mě mrzí, že neexistuje legální nástroj, jak odvolat prezidenta, byť tento vykazuje zjevné příznak těžké poruchy osobnosti hraničící s duševní poruchou.

0 0
možnosti

J. Holič

29. 1. 2016 13:02

Autor článku nepochopil to, co nechápe ani Zeman. Tedy že jsou pravidla dana zákonem, to jest platná pro všechny občany země a že jsou také pravidla nepsaná, jako například etická a morální pravidla. Jedno z nich například brání premiérovi na tiskovku přijít s rozepnutym poklopcem a v upatlanem triku na tiskovku. A zatímco dosavadní porevoluční prezidenti chápali, že prezident prostě nemůže v přímém přenosu do rádia mluvit sprostě, nebo při tom dokonce zároveň lhát, že s konkurenční političkou nesmí trast jako s pytlem brambor a mít dojem, že je to normální přátelské gesto, chápali, že jmenovat vlastní vládu složenou z rektalnich alpinistu proti vůli sněmovny je obchazenim ústavy, Zemanovi to nedochází. Nedochází mu, že z vlastní vůle povídat o možnosti odstranění politiků kalasnikovem od prezidenta není vhodný 'bonmot'. V tom je ten problém.

0 0
možnosti

M. Vránek

29. 1. 2016 9:54

Ty jo, vy jste mudrc, Schneider!

0 0
možnosti

B. Rudolf

29. 1. 2016 9:43

Problém je v tom, že Zeman po věcné stránce neřekl pravdu. Formálně můžeme odstranění politika atentátem nazvat nedemokratickým. Ve skutečnosti je to vražda.

A na otázku jak se odtranit pana Sobotku z politiky, říci, že jsou dva způsoby: demokratický a nedemokratický. A pod slovem nedemokratický mínit vraždu, je od prezidenta opravdu hnusné.

Jak si pane Schneidre představujete veřejné nabádání k vraždě? Já v Zemanově odpovědi nabádání k vraždě kryté bonmotem vidím. Ale podle pana prezidenta: V případě odstřelení politika vlastně nejde o vraždu, ale o nedemokratický čin. Kdyby pan Zeman věděl, co říká, řekl by: "Druhý způsob, který mne napadá, je sprostá politická vražda. Ale nejsme v Rusku. Sem nic takového nepatří."

0 0
možnosti

29. 1. 2016 9:53

Ano, nejsme v Rusku, jsme na straně Ameriky. A tam "kalašnikovem" odstranili čtyři presidenty, minimálně o odstranění pátého se pokusili. A "nižších" politiků, které odstranili kalašnikovšem, tam bylo ještě více.

0 0
možnosti

29. 1. 2016 7:52

Přesně!

0 0
možnosti

29. 1. 2016 3:05

S článkem jde jen souhlasit. Ve výroku Zemana není žádná zmínka o Sobotkovi. Pokud by snad někdo chtěl jeho výrok k někomu vztahovat, tedy nejblíže je prezident. Ale ať se Sobotka cítí jakkoliv významnou osobou, konkretně na něj kalašnikov nemíří. Zřejmě si bude muset ještě 2 roky počkat, než ho někdo demokraticky vystřídá.

0 0
možnosti

28. 1. 2016 17:27

"Autor" zřejmě zatoužil po nějakém metálu od s. prasedenta ...

0 0
možnosti

J. Ladronka

29. 1. 2016 10:42

Vaše nenávist vůči panu presidentovi, pane Čížku, zvolenému většinou národa, vám zatemňuje mozek, tedy pokud nějaký máte. Je mi líto že jste nežil za komunistů, váš tehdejší "prasedent" Husák by se postaral o pár let káznice. Jenže tehdy by jste to nenapsal neboť s vaší povahou, předpokládám, by jste měl naděláno v kalhotech, vy "hrdino".

0 0
možnosti