Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kvůli Klausově petici musel odejít z práce. Protiústavní, zlobí se Zeman a slibuje pomoc

Prezident Miloš Zeman se zastal bývalého recepčního Jana Zouplny, který musel kvůli veřejné podpoře Václava Klause odejít z práce. Některé zaměstnance totiž vyzýval k podpisu pod jeho petici proti uprchlíkům. Podle hlavy státu bylo jednání zaměstnavatele protiústavní. Nabízí mu proto právní pomoc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ST

8. 5. 2016 15:30

Komedianti !!

0 0
možnosti
JP

4. 5. 2016 15:42

No pan Zouplna má nepochybně právo podepsat jakoukoliv petici se mu zachce. Ovšem chápu, že se jeho zaměstnavateli nelíbilo, pokud na pracovišti prováděl politickou agitaci :-)

0 0
možnosti
PM

4. 5. 2016 6:39

No mám pocit, že kdyby nadpis zněl "Kvůli Havlově petici musel odejít z práce" tak je ten pán aktivistický idol za kterého je potřeba se postavit.

Podotýkám, že politika je pro mne činnost která se má dělat v soukromí a na akcích k tomu určených.

0 0
možnosti
PV

P. Vacek 695

2. 5. 2016 22:58

Zeman s Klausem soutěží kdo bude první v Putinově pozadí, molodci.

0 0
možnosti
ST

8. 5. 2016 15:37

Souhlas !!, kumpáni z prognostňáku jen na oko se zlobí!! Stačí že jmenoval důchodkyní s.Klausovou vyslankyní !!!

0 0
možnosti
JK

1. 5. 2016 19:23

kdo to je hajzl papír MOLATA.

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

1. 5. 2016 20:17

Vypadá to na bývalého lampasáka z dob ČSLA, jehož pracovní náplní byla "politická osvěta" mezi vojáky.

0 0
možnosti
JK

1. 5. 2016 19:20

Má hajzl papír s klausem a livií a židovské anektody z doby jejího táty,který eichanovi připravoval seznamy židů- nějaké šperky si zatáhl za prsty.. tento obdivovcatel si tímto hajzlákem utírá zadek a splachuje to jako zeman své výkaly z pusy.

0 0
možnosti
RM

2. 5. 2016 4:58

Vaši rodiče někde udělali chybu.Nenaučili Vás slušnosti.Za absenci rozumu Však nemohou ;-)

0 0
možnosti
DS

D. Stirský

1. 5. 2016 13:33

Kdysi jsem se účastnil večera, na kterém se předávaly ceny pro dobrovolníky pracující v neziskovkách (péče o děti, postižené, seniory atd.) Moderátorka tam uvedla jednoho z oceněných, který si snad cenu zasloužil. Ovšem zmínila, že jedním z jeho počinů bylo také zorganizování jakési petice - tuším proti Zemanovým výrokům "Ku.. sem, ku.. tam". Musel jsem se dosti ovládat, abych nedal najevo velký nesouhlas. O Zemanovi si myslím své, můj favorit není, ale tahání politiky do charitativního večera bylo dosti nechutné a při občerstvení se podobně vyjadřovali i jiní. Přitom nikdo z nich fanouškem Zemana nebyl. Tolik tedy k Dusilové. Samozřejmě, něco jiného byl r. 89, ale to byla situace zcela výjimečná, kdy naopak politika na pracoviště patřila.

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

1. 5. 2016 13:48

Nemám dojem, že kritika namířená proti Zemanově vulgarizaci poltického života a dehonestaci prezidentského úřadu je něco, o čem by se nemělo mluvit. Zemanovi je rozhodně třeba dát najevo, že se nechová jako civilizovaná hlava státu a přehlížení jeho trapných eskapád rozhodně neslouží ničemu dobrému. Zeman už není ve věku nevychovaného rozmazleného spratka, kterému je možná dát pohlavek nebo pár na zadek, aby si uvědomil, že se chová nevhodně. Zeman je v podstatě zbabělec, což dal najevo po kauze "červené trenýrky" a je nutné na něj vyvinout soustředěný tlak, aby couvl a začal se chovat rozumně.

Vámi uváděný "jeden z oceněných" si o veřejnou pochvalu určitě neřekl a jsem přesvědčený, že na rozdíl od vrátného se obrátil hlavně na veřejnost, protože na veřejnosti se dá získat víc podpisů než v nějaké organizaci vzhledem k tomu, že s předmětem petice byly vulgarity veřejně pronášené Zemanem a s nimi nesouhlasí velmi mnoho lidí.

0 0
možnosti
KL

1. 5. 2016 13:18

Fakt je, že politická činnost na pracoviště nepatří. Pokud se to chybně toleruje u České televize, tak se to nemá tolerovat jinde.

0 0
možnosti
SV

S. Vor

1. 5. 2016 12:58

Zeman se mýlí a je to i tuším v kolizi se ZP.Patří to tam do toho balíčku paragrafů kdy si toto a jiné nesmí dovolit obě strany,tzn. zaměstnanec i zaměstnavatel.Samozřejmě ve finále záleží jak se k tomu ten nadřízený postaví,jestli nad tím mávne rukou nebo ne a jestli to někomu vadilo musel to nějak řešit.Otázka je jestli ho za to musel rovnou vyhodit.Před tím jsou ještě i jiné prostředky.Možná,že to sehráli všichní tak,že odešel nakonec sám dobrovolně nedobrovolně.Co nelze zpochybnit ta vztahy na pracovištích jsou víc než nadivoko.Proč se tedy neobrátil na inspektorát práce a jsou i mnohem nepříjemnější situace než je tato (nařčení,pomluvy těžkého kalibru,vydírání)kdy když se obrátí někdo na policii ta to musí řešit...neexistuje nějaká vyjímka,že ve fy.platí něco jiného.Ono je jich až do prde..:-)

0 0
možnosti
PR

P. Ritter

1. 5. 2016 13:12

Jste schopen vysvětlit, proč by měl zaměstnavatel někomu platit za to, že se v pracovní době zabývá činností s jeho funkcí nesouvisející?

Je jedno, jestli někdo v pracovní době obíhá spolupracovníky a nutí je podepisovat nějaké bláboly nějakého blábolisty nebo sám v pracovní době píše bláboly do nějakého diskusního fóra Je to v každém případě porušování pracovní kázně a povinností, k jejichž dodržování se pracovník zavázal v pracovní smlouvě.

Pokud má nezvladatelnou touhu burcovat lid a propagovat nějaké politické názory, má k tomu plné právo PO PRACOVNÍ DOBĚ. Nikdo mu nebude bránit, aby se postavil třeba na Václavák a vybízel kolemjdoucí k diskusi a podpisu čehokoliv.Možná že bude muset vyslechnout nelichotivé názory o něm a jeho aktivitách, ale nikdo ho za jeho politickou blouznivost trestat nebude.

0 0
možnosti
DS

D. Stirský

1. 5. 2016 12:20

Nepletu-li se, tak právě to byl jeden z požadavků roku 89: odstranit z pracovišť politiku. Žádné petice, žádná shromáždění za to či ono a proti tomu či onomu, žádné základní organizace té či oné strany... To už by za týden onen pán mohl chtít založit ve firmě něco jako lidové milice. Ostatně, určitě nebyl přeřazen, tj. ne vyhozen, jen kvůli jediné petici. Má-li Zeman v něčem pravdu, tak je to ubohá úroveň naší novinařiny - čest výjimkám.

0 0
možnosti
RM

1. 5. 2016 12:33

Určitě máte pravdu. A tak se zeptám ? Je vystoupení zpěvačky s politickým prohlášením na show, kterou platí Česká televize projevem politického názoru na pracovišti ? Resp. kde je pracoviště zpěvačky ?

0 0
možnosti