Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

MACHÁČEK: Pokus o střízlivé hodnocení Angely Merkelové

Člověk je samozřejmě znechucen nechutnými a vulgárními projevy spoluobčanů vůči představitelce sousedního státu a zůstává mu rozum stát nad tím, že podle průzkumů je snad Čechům sympatičtější Putin apod.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

11. 9. 2016 3:42

Osobni utoky a urazky Merkelove na miste nejsou, ale poukazat na jeji spoluzodpovednost na mizerii EU je plne na miste. Merkel je primo zodpovedna za velikost islamske migrace do Evropy kdy svym "pozvanim" jednostranne porusila nemecke EU a Schengen zavazky, protoze "otevreni" Evropy smluvne vyzadoval souhlas vsech smluvnich clenu. Nespokojenost mnohych clenu s EU nevolenou bruselskou byrokracii je vysledkem vynucene abdikace suverenity a ta slouzi vice velkym clenum, Nemecku a Francii. Priklad, ktery ukazuje do jakych detailu: Limit na tvar a velikost dovazenych bananu do EU, ktere jsou v prospech francouzskych zaoceanskych uzemi a omezeni zemedelskych exportu z "vychodniho" EU do Nemecka. Merkelova je primarne kanclerka Nemecka, ne EU clenske zeme a navic nebere ohled na dlouhodobe dopady svych rozhodnuti/kroku na Nemecko nebo i jine EU zeme.

0 0
možnosti

2. 9. 2016 12:42

Soudruhu Macháčku, Putin k nám direktivně a pod hrozbou sankcí necpe tu apokalyptickou hrůzu, islám. Soudruhu Macháčku, Rusko nám nevyhrožuje, že nás potrestá, pokud to středověké svinstvo nepřijmeme a nebudeme o ně pečovat. Islám sem chce nacpat Unie prostřednictvím té germánské k.r.á.v.y Makrely, soudruhu Macháčku.

0 0
možnosti
PP

2. 9. 2016 10:44

Německo je samozřejmě náš velký politický i hospodářský spojenec.

Nicméně aktuální nebezpečí třeba ve spojitosti s imigranty nám hrozí od paní Merkelové a ne od Putina.A důsledky by byly jak okamžité, tak pro naše potomky. Nechceme islamizaci ČR tak jak ji zavádí paní kancléřka doma. Takže proč se autor občanům diví ?

0 0
možnosti
AR

2. 9. 2016 6:51

S tou migrací to vláda BRD skutečně značně přepískla a divím se, že podlehla názorům jiných vlád západní a severní části EU, hlavně socialistických a multikulturních v této věci. Vždyť i SPD, koaliční partner ve vládě, silně podporovala migrační trend. V této věci od SPD slízl silnou kritiku i premiér vlády na Slovensku Fico. V jiných neemigračních postojích Merkelové s ní souhlasím.

0 0
možnosti
JK

J63i94ř42í 39K68o33p97i65s

1. 9. 2016 20:22

To je bohužel ve střízlivém stavu prakticky nemožné!

0 0
možnosti
PD

P. Dostál

1. 9. 2016 18:20

Možná je to trochu paranoidní, ale napadlo někoho, že paní, která vše dělá natolik s rozmyslem, až to někdy vypadá že nedělá nic, si ty Araby také dobře pomyslela? Říkáte, že jde o nenavratnou katastrofu pro civilizaci. Koukněte se kolem, tahle civilizace si nenavratnou katastrofu dělá sama. A jediné, co ji potenciálně může zachránit, je společný nepřítel. Třeba hordy muslimů. A potřeba se sjednotit pod jedním vůdcem, třeba Německem. Ale na to musí být všichni ve stejném maléru, proto je třeba muslimy rozdistribuovat rovnoměrně.

Přeji hezký večer při přemýšlení nad mojí krásnou spikleneckou teorií :-)

0 0
možnosti
JC

1. 9. 2016 17:48

Machacek: Malvinsky to rika dobre. Minule prusvihy byly napravitelny a zhruba napravily se - jako prvni svetova valka, nacismus a komunismus. Ale muslimove v milionech v Evrope je nenavratitelna katasrofa pro civilisaci. Nastesti budem pod drnem. Merkelova to zacala, polointelektualove v tom pokracuji.

0 0
možnosti
LM

L. Malvinsky

1. 9. 2016 17:39

Z mého pohledu je imigrační politika Merkelové natolik katastrofální, že to v sumě anuluje jakákoliv jiná pozitiva její politiky. Nejhoší na tom je ta nevratnost. K jádru, ukáže-li se, že jeho zrušení byla chyba, se lze vrátit. Ale ty milióny muslimských Arabů už z Německa nikdo nedostane.

0 0
možnosti
PS

P. Seník

1. 9. 2016 17:02

Koukám, že co se týče faktů okolo vývoje na Ukrajině, tak pan autor utrpěl ztrátu paměti a doufá, že ostatní lidé také. Ani slovo o odmítnuté nabídce Janukovyče, že přistoupení bude pro Ukrajinu ztrátové a potřebuje kompenzaci (finanční) za ztracenou ruskou celní unii. Ani slovo o puči a kdo tam střílel do zad protestujícím (jsou už na to dokonce západní studie). Ani slovo o tom, že diplomaté EU uzavřeli dohodu o předčasných volbách, kterou porušila Ukrajina. Ani slovo a arogantním jednání EU v listopadu 2013, o projevech šéfa US NEDu v r.2013, kde prohlásil, že Ukrajina je hlavní výhrou - prý pokud se ji podaří odtáhnout od Ruska, bude to příležitost zamezit ruskému imperialismu, což prý možná povede k pádu ruského prezidenta. Ani slovo o Gruzii v r.2008, kde EU vyšetřila, že si začal Saakašvili (v noci začal střílet na spící hl. město Jižní Osetie). Ani slovo o významu Krymu, o názorech mnoha zápaďáků, že Západ šel příliš proti ruským zájmům, které jsou zcela srovnatelné s US zájmy.

0 0
možnosti
PS

P. Seník

1. 9. 2016 17:09

Autor má čtenáře zjevně za blbce .-) . A co se týče Merkelové, tak ta porušila vloni EU zákony o nařídila otevření hranic, i když cajti měli připraveno uzavření hranic, aby dostali migraci pod zákonnou kontrolu. Prosáklo už tolik informací, kdo vymyslel její plán jak migraci řídit (think-tank ESI, EVropská stabilizační iniciativa, vydala Merkel plan ještě před Merkelovou .-) ), kdo to celé sponzoruje, dotuje, ovlivňuje (stačí se podívat na hlavní donátory ESI). Doporučuji se probudit a zkusit si uvědomit, že v dobách internetu nezabírá na lidi žádná propaganda, ani ruská ani ta z euro-sojuzu. Lidé si dnes zjistí, kdo lže, takže tyhle rádoby-nestranné články nemohou ovlivnit, co je zřejmé - někdo si přeje, aby Němci a Rusko nebyli kamarádi, doporučím číst prohlášení Stratforu (US stínová CIA), kdo to je, a proč ho Merkelová poslouchá na slovo.

0 0
možnosti
AN

1. 9. 2016 15:26

Nejvetsi omyl EU bylo rozsireni o 10 postkomunistickych statu.

Bylo prece mozne, vyjednat pouze dohodu o pridruzeni s bezcelnym obchodem, ale zadne volne pohyby lidi (OSVC, Svarcsystem) bez hranic pobirajicich socialni podpory (na pr. detske pridavky).

Nebylo by potom nutene, aby Britove a Nemci platili polske

a ceske silnice nebo kanalizace.

Na druhe strane by stara EU nemohla nutit Polaky a Cechy k posunu emigrantu a na hranici by se kontrolovalo, zda polske a rumunske gangy neprevazi kradena auta a pervitin.

To vse je vsak jeste mozne a potom by se Britove vratili do stare EU; ktera by mela pouze 10 - 12 clenu plne integrovanych a zbytek Evropy by pouze bezcelne obchodoval.

0 0
možnosti