Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ŤOK: Nenechám si vnutit neúspěch. Staré pořádky už neplatí

Vůbec nezáleží na tom, co uděláš, mnohem důležitější je, co se o tobě říká v médiích. To mi odpověděl jeden respektovaný exministr na otázku, co je klíčem k tomu, být úspěšným ministrem. Tehdy jsem si říkal, že někde to platit může, ale na ministerstvu dopravy jen těžko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

14. 11. 2016 10:15

Považuji pana Ťoka za zločince. Neprůhledná výběrová řízení do kapes svých a kamarádů, gigantické mrhání prostředky, kdy se opravují úseky silnic, které nejsou vůbec poškozené, aby po opravě byly v horším stavu než před tím, hrbolaté, nekvalitní. Zbytečné uzavírky a kolony, kdy jsou některá města obklíčená a ujet 20km trvá dvě a více hodin. Všichni to denně zažívají na vlastní kůži a je s podivem, že toho grázla ještě nikdo nevynesl z ministerstva nabodnuténo na značku - musíme to opravit.

0 0
možnosti

14. 11. 2016 14:51

Pane Franku, znáte to pořekadlo, že vrána k vráně sedá. A súdruh eštébák má stejné manýry jako DŤ ve svém oboru.

0 0
možnosti

14. 11. 2016 9:14

Mimojiné vidím také morální problém, a to v tom, že ministr Chovanec veřejně kritizuje dalšího ministra, čili vlastně svého kolegu, což je vždy zaprvé jen morální špína, a navíc z hlediska řízení systému, ten systém potápí a zhoršuje jeho řízení a chod, takže vlastně haní a podráží tým, jehož je členem a tomu týmu tím vůbec nepřispívá, ale naopak. Jakou potom může mít tento člověk inteligenci a morálku, a za co vlastně bere státní plat.

0 0
možnosti

14. 11. 2016 10:17

STBák Babiš kritizuje denně úplně všechny ministry včetně předsedy a kromě babišistů. V tom nevidíte problém?

0 0
možnosti

J. Zima 869

14. 11. 2016 9:05

Pan ministr se nějak zapomněl zmínit o skandálním výběru dodavatele registračních značek na auta nebo jeho šílených nápadech na likvidační pokuty řidičům, nemluvě o tom, že záležitost s Kapschem smrdí na honů.

0 0
možnosti

14. 11. 2016 9:35

Záležitost fy.Kapsch byla vyjednána vládou ČSSD.Stejně tak stavby zvlněných dálnic.Velké dluhy této partaje někdo musel sanovat.Bohužel ministr z ANO to vše narušuje.Vyjednávat smlouvy,které nelze vypovědět,to bylo vždy výsadou ČSSD a jejich ministrů,např. finací!Říkali mu ,,Ozubenápleš".Kdo to asi byl?

0 0
možnosti

14. 11. 2016 8:45

Přesně tak. Stát se jako firma řídit dá a to nám nejen pan Ťok ukazuje. Mám na mysli řídit dobře.Tam, kde je stát (ministerstva) řízen politickými stranami je sice také řízen, ale špatně. Kdo chce, ten to vidí dnes a denně. Pokud je stát řízen jako firma, řízen odborníky na svých místech, potom to efektivně funguje. Pokud však stát (ministerstva) řídí političtí diletanti, jejichž jedinou "odborností" je loajalita k vlastní straně, nefunguje téměř nic. A to lze také dnes a denně vidět. Jen chtít vidět a o tom to je.

0 0
možnosti

14. 11. 2016 9:12

Pane Čechu, ale to, jakým způsobem šachoval s komisemi a rušil výběrová řízení, aby mohl sepsat dodatek s Kapschem, smrdí na sto honů. A ještě zbaběle přinutil dodatek podepsat jiného. Vychcaně, tady totiž hrozí, že iniciátor dodatku může být popotahovaný, zrovna jako Svoboda se svým kolegou z TOP09. Ti byli za podobný "ústupek" odsouzeni.

0 0
možnosti

14. 11. 2016 8:07

Rozumné myšlenky v článku. Pan premiér si netroufne na Hermana a tak štípe ANO.

Nicméně pan Ťok k řidičům přistupuje postaru - více represe, větší pokuty, neřešit příčiny problémů. Až skončí, plakat po něm asi nikdo nebude.

0 0
možnosti

14. 11. 2016 8:52

Ono totiž vůbec nejde o to, aby po něm někdo plakal, či aby jej někdo velebil. Jde o to, aby jím řízené ministerstvo efektivně fungovalo, pokud už musí existovat. Příčinou problémů, o nichž hovoříte je přílišná anarchie, kterou zde zavádí opět vláda politických stran. Anarchie, ve které si každá menšina vynucuje podmínky své existence, tedy i plat. Zaměstnanci si totiž musí uvědomit, že pokud dobrovolně vstupují do zaměstnaneckého poměru, musí se chovat tak, jak si zaměstnavatel přeje. Nechce-li na toto přistoupit, může svobodně odejít jinam či dokonce živit se jinak než zaměstnaneckým poměrem.

0 0
možnosti