Diskuze
Stát dotuje majitele ‚Dalíkovy‘ vily. Kontrakt na prezentaci vyvolává podezření
Smlouvy, které stát uzavírá na propagaci, mají v Česku historicky špatné jméno. Jejich efekt je namnoze nulový a bývají nesmyslným „průtokáčem“ veřejných peněz. Legendární místo v takovém marketingu si vysloužila Ryba domácí, kde stát vyšel jeden hovor na infolinku na 9 tisíc. Teď se vynořil další příběh, letošní propagace Klasy na kutnohorském Veteran rallye.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
VG
25. 11. 2016 7:21
Jurečkův gang. Tak se krade. Fa s neznámými vlastníky a je to. Proč loupit na Pařížské když to jde jednoduše.
0
0
možnosti
VK