Diskuse k článku: Před smrtí zašeptal ‚nejkrásnější král‘. Odchod kardinála Vlka byl klidný, říká jeho přítel

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 82
  • Poslední: 20.3.2017 21:37
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Čížek 19.3.2017 19:57

"Po všech těch zločinech jsme je nechali dále "působit". Nenazývali jsme pravým jménem to, co nám představovali jako "normální". A ono z toho mnoho zůstalo. Například deformovat pravdu, bezostyšně lhát, nenávidět, krást atd., jak často i dnes zakoušíme."

Kardinál Miloslav Vlk o komunistech

J. Tachovský 19.3.2017 13:25

Teda tak dlouha diskuze a jen 2 ripaci. Zda se, ze se nam nam tu ta pieta docela kultivuje.

J. Dresler 19.3.2017 13:47

Napočítal jsem jich sice víc, ale jsou to pořád stejné bolševické kreatury. Těm není nic svaté.

P. Ritter 19.3.2017 14:58

Co jsou to "rypaci"?

Y. Fetsyshkanyn 19.3.2017 15:04

ti, co všude píší R.I.P.

P. Ritter 19.3.2017 21:16

Když jsem psal předchozí příspěvek, měl pan Tachovský v textu "rypáci", teď jsou tam "ripáci".

Kde a jak došlo k té změně? Je pan Tachovský administrátor, který má moc změnit text vložený na diskusi?

J. Dresler 19.3.2017 21:20

Má tam "ripáci" od začátku, šmudlo.

Y. Fetsyshkanyn 19.3.2017 21:49

mohu potvrdit

P. Ritter 20.3.2017 1:44

Seš ripák, mudlo!

M. Starý 19.3.2017 9:03

Je odporné a ubohé, jak se zde na smrtí pana kardinála ukájí všichni komunisti.

.

Možná, ale je to i důsledek jím promarněné šance prosadit "morální transformaci" v myšlení lidí po bolševickém komunistickém marasmu. Je jasné, že když komunisté ve školách, na pracovištích i v mediích 40 let vtloukali (někdy i doslova) lidem "morální kodex budovatele komunismu", že za dvě desetiletí po revoluci se "nestane zázrak", ale nemusel být výsledek tak trisktní? Navíc to byla to šance, která se patrně již nikdy opakovat nebude - církev po revoluci měla díky vysokému morálnímu kreditu jeho předchůdce Františka kardinála Tomáška ve společnosti velké sympatie Nakonec komunisté (po listopadu rozlezlí do všech partají) jistě věděli, že ekonomická transformace po jejich 40 letech technického zaostávání a prázdných pultů, při "budování komunismu" je nezbytná a o to víc se bránili transformaci morální. Klausova 90.léta pak národ přesvědčila, že "špinavé peníze nesmrdí" a že "drzé čelo lepší než poplužní dvůr&q

M. Starý 19.3.2017 9:09

Kde byl tehdy hlas pana kardinála? Ne nechci a ani se neodvažuji soudit zesnulého pana kardinála, neboť každý z nás máme svůj podíl na morálním stavu naší společnosti, a jen pan kardinál sám ví, zda opravdu udělal maximum pro morální obrodu společnosti.

.

Budiž mu země lehká.

L. Křivan 19.3.2017 12:12

Určitě udělal víc než vy. Nesrovnatelně víc.

Y. Fetsyshkanyn 19.3.2017 12:23

Sice souhlasím, ale já bych to až tak vzájemně nehrotil. Otázkou vpravdě zůstává, CO (ČEHO) tedy měl tedy udělat víc ? Mnozí si pod tím zřejmě představují, že neměli žádat o návrat alespoň části, komunisty ukradeného, majetku. Ono se to krásně kritizuje. Ale oni kritici by byli první v řadě, kteří by se o ukradený majetek hlásili, pokud by kdy nějaký měli.Poněvadž však jejich předci byli lemplové a svým potomkům zanechali holé zadky, tak se ten hnůj z knajpy od piva kydá lehce

M. Starý 20.3.2017 21:37

Tady přece nešlo o majetek církví (církevní restituce), ale o to kam se v 90. letech vytratily ideály "sametové revoluce" díky Klausovi, Zemanovi a dalším šíbrům. Tehdy měl být hlas církve víc slyšet. Dnes, když se ohlédneme zpět, tak jediným, kdo stále kladl důraz na morálku byl, dnes stále zesměšňovaný Václav Havel.

K. Loskot 19.3.2017 2:32

Krasny vek 84 let. Je videt, ze fyzicka prace za komunistu mu prospela.

J. Čížek 19.3.2017 3:45

Spíše vám by patřilo makat a ne žít ze sociálních dávek, rudý lemple!

K. Loskot 19.3.2017 3:58

:-))

J. Řezák 19.3.2017 11:14

Svatá slova :-)

P. Ritter 19.3.2017 12:18

Kdyby Miloš Zeman fyzicky pracoval za komunistů, nebyla by z něj dnes fyzická a duševní troska všem pro smích.

J. Denemark 19.3.2017 1:44

Takhle vedený rozhovor bych čekal spíše od redakce Blesku. Možná by jste se tam lépe realizoval, pane Kryštofe Peňási.)

Š. Apolen 19.3.2017 0:36

Kardinál Vlk naivně prohlásil, že pozná víru z druhé strany. Z druhé strany pozná jedině kytičky a ještě o tom už nebude vědět. Neboť, jak sami často říkají : "Prach jsi a v prach se obrátíš ".

J. Čížek 19.3.2017 3:46

Že jste to nepochopil ani Vy mne dost překvapuje. Nebo snad nejste pan Apolen, který zde přispívá už delší dobu?

K. Loskot 19.3.2017 3:58

Ty mas dnes ranni ??

P. Ritter 19.3.2017 12:21

Vy loskokotujete i v takovou pozdní noční hodinu? Zřejmě vás trápí prostata, revma nebo zemanoidní demence.

Y. Fetsyshkanyn 19.3.2017 11:59

Tak tady s vámi nesouhlasím. Věřící jsou proto věřící, že věří v to, že tomu tak, jak to popisujete, není. Koneckonců, asi tam nebude tak zle, když se odtamtud nikdo, kromě Krista, nevrátil... ;-)

J. Čížek 20.3.2017 7:33

No, mnoho se jich vrátilo, i když byli jen teprve na "půl" cestě. Viz např. dr. R. Moody - Život po životě

V. Plocek 19.3.2017 0:27

Jako ateista jsem p. Vlka velmi oceňoval jako člověka nekonfliktního a důvěryhodného, což se o některých představitelích katolické církve říci nedá. Proto mu přeji klid a mír.

J. Řezák 19.3.2017 11:15

Nebyl vůbec nekonfliktní. Naopak. A důvěryhodný? Nedejte se vysmát.

P. Ritter 19.3.2017 12:24

Místo napadání pověsti člověka, který se už nemůže bránit byste měl přinést důkazy, že kardinál Vlk nebyl takový, jako ho znají všichni kromě vás.

Jinak budete považován za komunistického burana, který pomlouvá a hází špínu na člověka mnohem cennějšího než je sám.

J. Řezák 19.3.2017 14:00

Buran možná jsem, ale ne komunistický. Jinak, prosím, pozor na interpunkci. Neznalostí českého pravopisu na sebe poměrně dost prozrazujete.