Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Smrt novorozence: manžel musel na výslech místo za ženou, rodina zvažuje stížnost na policii

Pacientka, jíž po čtvrtečním komplikovaném porodu doma zemřelo čerstvě narozené dítě, není v ohrožení života. Po převozu do boskovické nemocnice po tragické události byla podle zjištění serveru Lidovky.cz na anesteziologicko-resuscitačním oddělení, nyní je její stav stabilizovaný. Případem se zabývá policie, na jejíž postup si hodlá rodina stěžovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Novák 567

22. 4. 2017 7:27

No, řekl bych, že když se tak staví na zadní i prostřednictvím advokáta, který má velice výstižné příjmení PRUDIL, tak nejspíš mají co tajit. Jak se říká: Nejlepší obrana je útok. A ještě něco: Skutečně by mě zajímalo, proč se k věci stále vyjadřuje výkonná ředitelka Unie porodních asistentek Kateřina Hájková Klíčová. Byla to snad ona, která byla ve spojení s rodinou rodičky a když jí volali, tak jí napadla "geniální myšlenka", tedy aby zavolali záchranku? Proč neustále opakují, že nemělo jít o předem plánovaný domácí porod? Moje žena rodila dvakrát a ani jí ani mě nenapadlo, když to na ní přišlo, abychom volali nějaké porodní asistentce, ale frčeli jsme do porodnice, v jednom případě jsme volali sanitu, protože to bylo dost rychlé (synek se narodil v 6. měsíci ihned po převozu).

0 0
možnosti

J. Tobby

21. 4. 2017 16:55

I když to není podstata článku a toho co se stalo. Nechápu proč se obecně šíří taková panika ohledně domácích porodů. Jak prý to je nezodpovědné a nebezpečné. Matka si přeje porodit doma a nemá ji do toho přece kdo mluvit. Když si totiž stejná matka přeje před porodem dítě rovnou zabít, je vše krásné a sluníčkové a žádná "mravokárná" banda fariezů se proti tomu nebouří. Zajímavé, co!? :D

0 0
možnosti

21. 4. 2017 17:06

Ano, ale porodníkům jde o chleba.

Takže ne "se šíří", ale "někdo šíří" (a ví proč).

0 0
možnosti

21. 4. 2017 15:30

A kde se tam ti policajti vzali ?

0 0
možnosti

J. Tobby

21. 4. 2017 17:16

Na Lidovkách psali, že je pan Tau je "vyčaroval" poklepem na buřinku.

0 0
možnosti

21. 4. 2017 15:23

Je vidět, k čemu vede hysterie vyvolávaná kolem domácích porodů.

Myšlenka na možnost naprosto zbytečného potrestání vítězí nad lidskostí.

0 0
možnosti

21. 4. 2017 14:53

Opět ukázka naprosté absence empatie a zdravého rozumu u naší naprosto neprofesionální policie. Je to jeden trouba za druhým, Chovancem počínaje.

0 0
možnosti

J. Novák 567

22. 4. 2017 7:31

Jo, jo, lopaťáci jsou na tuto problematiku vůbec největší experti, že, Wicha?

0 0
možnosti

Š. Krastovski

21. 4. 2017 14:48

Má štěstí, že nežije v Rusku. Tam by ho rovnou zastřelili.

0 0
možnosti

21. 4. 2017 14:03

Na druhou stranu, všechny vraždy novorozeňat se (logicky) odehrávají po domácím porodu. Takže se policajtům zas až tolik nedivím. Notabene když se dítě narodilo ještě živé - jeho úmrtí bohužel vyšetřit musí.

0 0
možnosti

J. Black

21. 4. 2017 14:59

A není trochu divné, že vražda novorozence je doprovázena zavoláním záchranné služby matkou dítěte s nahlášním překotného porodu a následným odvezením rodičky na JIP do nemocnice?

0 0
možnosti

21. 4. 2017 13:47

Doufám, že tohle nezapadne a že policisté budou tvrdě potrestáni a za mě by měli kromě toho být okamžitě propuštěni. Prý pomáhat a chránit , hahaha.

0 0
možnosti

21. 4. 2017 15:27

Doufejte. IMHO ovšem doufáte marně.

0 0
možnosti

21. 4. 2017 13:44

To je ale opravdu síla. Nějak mi to připomíná metody veřejné bezpečnosti za bolševika. Kdo tomu tam velí?

0 0
možnosti

K. Jež 888

21. 4. 2017 12:30

Žijeme v policejním státu. Tak se není čemu divit. Měl ten výslech odmítnout a zatčení se bránit. Já bych to udělal. Byl li by policí napaden má právo na přiměřenou obranu.

0 0
možnosti

J. Black

21. 4. 2017 13:11

To se nám to dobře radí, když nejsme v situaci, kdy máme manželku ve vážném stavu ve špitále a novorozeného potomka po smrti.

Ale ano, měl jim sdělit, že odmítá výpověď a měli po ptákách.

Policajti asi museli být vážně pošahaní, protože takovou výpověď roztrhá každý právník, jelikož byla pořízena pod nátlakem.

A ten právník specialista bude asi taky dobrej šmak, prej: "potřebují vytěžit některé osoby poměrně rychle", když se baví o někom, komu právě umřelo dítě, no mazec...

0 0
možnosti