Diskuze
Pražský magistrát vyrazil do boje proti SUV. Radní přitom jezdí v delších vozech
Děkujeme za pochopení.
J. Dresler
Je to iniciativa města, navíc Prahy, ta je jasné, že to bude pod palbou kritiky, ať už je návrh jakýkoli.
Pravdou je, že SUV skutečně zabírají více místa, opravdu přes ně hůře chodci mohou vidět, opravdu jsou těžší. To vše jsou technická fakta.
Co není snadné vypozorovat je pak to, že SUV nikdy nevezou více, než jednoho řidiče a že ten řidič je většinou arogantní a agresivní magor.
Není možné zde připojit fotky, dnes jsem jednu před OBI udělal. Dva šmejdi v černých SUV na zcela plném parkovišti zabrali 4 místa.
V Praze budete mít problém s parkováním,o když budete mít koloběžku.Tolik let po revoluci si soudruzi z magistrátu nevšimli,že aut přibývá,ale nedělali noc.
"„Musíme zvážit, že ta auta nejsou jen dlouhá, ale jsou široká, mají různě široké pneumatiky a různě jsou vysoká, což je potřeba zohlednit,“. To je opravdu pitomec.
Jedním z těch, kteří jeho zařazení na program nepodpořili, byl zastupitel a místostarosta Prahy 7 Ondřej Mirovský
Inu, opět slavná strana Zelených.
R. Leibišová
Černá SÚVA se značkou třeba 5005? Pod čarou řečeno: jsem blb!
Krnda a Dolínek zejména by se měli starat o dostavbu obchvatu Prahy a nevymýšlet doslova a do písmene kraviny. Klidně by pak mohli o okruhu natočit i video, rád bych se na něj podíval.
J. Jurax
Praha je dokonale pokryta sítí MHD.
Ergo magistrátní ouředníci nepotřebují auta; měli by výhradně užívat toliko MHD. Ušetří a půjdou příkladem a projdou-li se kousek, jenom jim to prospěje ... a sekundárně budou pociťovat nutkání tlačit na zkvalitnění MHD, protože osobní zkušenost je nejlepší.
Z těch jedenapadesáti aut nechat nanejvýš jednoho kombíka na reprezentaci a převoz ouředních lejster.
A v dobře odůvodněném, nadřízeným a nadnadřízeným oštemplovaném případě budiž povoleno párkrát ročně použít taxíka, doložit stvrzenkou etc.
Jízdy taxíkem zveřejňovat na webu s účelem cesty, cenou, jmény cestujících a jmeny schvalujícího šéfa a nadšéfa, ať má veřejnost kontrolu.
Ani moc nežertuju ... :-)
No nevím, trio Krnda, Dolínek a Kolínská by při jejich oblíbenosti mezi Pražany měli v MHD životnost skleněného cimbálu...
J. Dřevojan
Koukam modni vlna velocipedu dorazila tez do PH. A prece neni mozne aby statni ourednik jezdil treba ve Fiatu 500.
J. Jurax
Naštěstí nejsem z Prahy, ale ... máte taky takový pocit, že na pražský magistrát blbce jakoby shazovali?
No, nicméně občas, čekaje ne MHD sleduji provoz - a zejména vidět SUV pouze s řidičem - to je na hlavu. 2 tuny železa se přemisťují kvůli 80 kg člověka. Je -li to dáma, pak i 60 kg. Prostě jsme jako lidstvo dost zpychli. Že si nenávratně plundrujeme přírodní zdroje a znečišťujeme životní prostředí, nám nevadí. A abychom se hýbali, tak večer tím SUV zajedeme do fitka. Přitom MHD zejména v Praze je teď na špičkové úrovni, jezdí přesně a často.
V. Kotas
Nebo spíše 40kilová, 9cm podpatky na nohou a autoškolou dělanou na vozidle nižší střední třídy ( u učitele, který nikdy neseděl ani v dodávce, natož nákladním autě, autobusu ). Oboje jmenované nikdy nepustit za volant do provozu !