O nákupu prezervativů informoval deník Blesk. Pražský dopravní podnik přitom šetří, kde může. Nedávno zrušil bezplatnou informační linku a převedl ji na placené číslo. Důvodem byly úspory, linka byla příliš drahá, vysvětloval tehdy mluvčí Ondřej Pečený.
Nákup prezervativů ale chválí. "Od roku 2008 jsme partnerem Dne proti AIDS. Při této příležitosti vysíláme do pražských ulici Osvětovou tramvaj, ve které jsme rozdávali i kondomy. U cestujících se prezervativy setkaly s velkou přízní, kondomy jsou naším nejúspěšnějším reklamním předmětem," řekl serveru Lidovky.cz Pečený.
Mluvčí DP dodal, že se v boji proti AIDS použilo jen 6 000 kondomů. Podle Blesku leží zbytek balení ve skladech, Pečený to však popírá. "Zbytek prezervativů jsme rozdali na jiných akcích, ale všechny šly na boj proti AIDS," řekl bez dalšího upřesnění.