14. prosince 2015 7:50 Lidovky.cz > Zprávy > Design

Fenomén psi: inspirují
designéry a vydělávají milióny

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Pes Marca Jacobse Neville pózuje v jeho reklamní kampani. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Pes Marca Jacobse Neville pózuje v jeho reklamní kampani. | foto: MArc Jacobs
Domácí mazlíčci nevydělávají jen zverimexům, ale také luxusním značkám. Fenomén čtyřnohých přátel totiž objevují i designéři a módní návrháři. Slavní s nimi úspěch v reklamách, na produktech či jednoduše na sociálních sítích.

Ví o tom své například i Marc Jacobs, jeden z nejznámějších návrhářů současnosti a bývalý kreativní ředitel značky Louis Vuitton. Jeho pes Neville se stal nemalou celebritou. Byl využit do reklamní kampaně stejnojmenné značky svého páníčka. Bulteriér na ní pózuje v brýlích sedící za stolem s otevřenou knihou Válka a mír.

Neville má na svém instagramovém účtu navíc téměř 200 tisíc fanoušků. Což by mu mohly závidět leckteré celebrity. Samozřejmě nafocen je často v oblečení, které Jacobs navrhl.

Mezi blogery zazářil globálně také například i Mensweardog, který zastupuje pes z plemena Shiba Inu. Vždy je oblečen jako hipster. V jednotlivých outfitek je pak profesionálně nafocen, jeho domovem je New York. Shiba Inu má například smlouvy se značkami Salvatore Ferragamo či Coach a Brooks Brothers.

Přehlídka oblečení z psího fashion blogu
Přehlídka oblečení z psího fashion blogu

Psí ilustrace je možné najít aktuálně i na kabelkách pod hlavičkou Jimmy Choo, popřípadě na tričku francouzské značky Etre Cécile. A výrobci jdou ještě dál, respektive přímo vstříc domácím mazlíčkům, protože proč by měl být rozmazlován jen majitel zvířete. Luxusně vyvedené obojky a kabátky si zaslouží i zvířata. Proto Jimmy Choo a Ally Capellino prodávají doplňky právě pro domácí mazlíčky.

„Lidé zacházejí se svými zvířaty stejně jako s lidmi, což žene poptávku po adekvátních doplňcích,“ komentovala pro Financial Times Jane Westgarth z společnosti Mintel, která odhaduje, že jen ve Velké Británii činí roční obrat trhu s domácími mazlíčky 864 milinů liber. Tedy zhruba 32 miliard korun.

Tento bulteriér se stal hvězdou Instagramu. Nese jméno po návrháři bot Jimmy Choo. Sám návrhář, když se o úspěchu psal dozvěděl se jím nechal inspirovat. Jeho pán Rafalem Matesso je autorem knihy plné těchto fotografií.

Tento bulteriér se stal hvězdou Instagramu. Nese jméno po návrháři bot Jimmy Choo. Sám návrhář, když se o úspěchu psal dozvěděl se jím nechal inspirovat. Jeho pán Rafalem Matesso je autorem knihy plné těchto fotografií.

O úspěchu se zvířaty by se mohli dělit i reklamní mágové v Česku. Zatímco před lety se staly fenoménem roztomilé Čivavy, v současnosti je populární nehezký pes, který v reklamě symbolicky šišlá.

tohTomáš Holý
  • 0Diskuse


REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.