Ví o tom své například i Marc Jacobs, jeden z nejznámějších návrhářů současnosti a bývalý kreativní ředitel značky Louis Vuitton. Jeho pes Neville se stal nemalou celebritou. Byl využit do reklamní kampaně stejnojmenné značky svého páníčka. Bulteriér na ní pózuje v brýlích sedící za stolem s otevřenou knihou Válka a mír.
Neville má na svém instagramovém účtu navíc téměř 200 tisíc fanoušků. Což by mu mohly závidět leckteré celebrity. Samozřejmě nafocen je často v oblečení, které Jacobs navrhl.
Mezi blogery zazářil globálně také například i Mensweardog, který zastupuje pes z plemena Shiba Inu. Vždy je oblečen jako hipster. V jednotlivých outfitek je pak profesionálně nafocen, jeho domovem je New York. Shiba Inu má například smlouvy se značkami Salvatore Ferragamo či Coach a Brooks Brothers.
Psí ilustrace je možné najít aktuálně i na kabelkách pod hlavičkou Jimmy Choo, popřípadě na tričku francouzské značky Etre Cécile. A výrobci jdou ještě dál, respektive přímo vstříc domácím mazlíčkům, protože proč by měl být rozmazlován jen majitel zvířete. Luxusně vyvedené obojky a kabátky si zaslouží i zvířata. Proto Jimmy Choo a Ally Capellino prodávají doplňky právě pro domácí mazlíčky.
„Lidé zacházejí se svými zvířaty stejně jako s lidmi, což žene poptávku po adekvátních doplňcích,“ komentovala pro Financial Times Jane Westgarth z společnosti Mintel, která odhaduje, že jen ve Velké Británii činí roční obrat trhu s domácími mazlíčky 864 milinů liber. Tedy zhruba 32 miliard korun.
O úspěchu se zvířaty by se mohli dělit i reklamní mágové v Česku. Zatímco před lety se staly fenoménem roztomilé Čivavy, v současnosti je populární nehezký pes, který v reklamě symbolicky šišlá.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |