Celkem se v neděli na Žofíně prodala díla za zhruba 150 milionů korun a padlo několik autorských rekordů.
Velkoformátová malba Čtenářka Lidových novin je z roku 1932, dokládá autorův meziválečný vývoj a jeho tehdejší návrat k figuraci. Postava na obraze je jakoby oproštěna od anatomických souvislostí, autor ji mění v dynamický útvar s vlastní tělesností, jež působí téměř jako plastika. Smyslovost ženské figury v lenošce poukazuje k Fillovu zaujetí primitivismem, jímž byl celoživotně fascinován.
Emila Filla patří k nejdražším českým autorům. Jeho autorským rekordem zůstává obraz s názvem Malíř, který se před třemi lety prodal za 17,5 milionu korun.
Za 8,5 milionu korun se v neděli prodal surrealistický obraz Mikuláše Medka Bez názvu II, který se vyvolával za 6,5 milionu korun. Je to Medkův autorský rekord a zároveň jde o nejvýše vydražený poválečný obraz v Česku. Hranici osmi milionů korun pokořily i Bárky Jana Zrzavého, které startovaly na 6,5 milionu korun.
Nového autorského rekordu dosáhl také Václav Špála, jehož velkoformátový olej Na Otavě se z vyvolávací ceny 2,5 milionu korun dostal až na 7,3 milionu. Autorským rekordem jsou i tři miliony korun, za které byl vydražen olej na plátně nazvaný Z kostela od autora Joži Uprky. Vyvolával se za půl milionu korun.
Nového cenového maxima dosáhla například i Mikulášská nadílka od Josefa Lady, která se vydražila za 1,9 milionu korun, metafyzická malba Endre Nemese za 1,5 milionu korun, optimistické plátno Povaleči v Le Havre od Cyrila Boudy za 330 tisíc korun či Stavidla v Bavorově od Miloslava Holého za 310 tisíc korun.
Z klasiků českého 19. století a přelomu 19. a 20. století padl nový autorský rekord od Otakara Lebedy, jehož francouzské pobřeží Concarneau bylo vydraženo za 850 tisíc korun.