„Vystihnout DNA ikonické značky, respektovat její povahu a povýšit ji o nový tvůrčí aspekt,“ upřesňuje záměr projektu vedoucí ateliéru oděvů Liběna Rochová.
„Vstoupit do šlépějí výrazné značky je pro každého návrháře velkou výzvou. Schopnost vyjádřit existující styl značky a dále ho inovovat je podle mě nezbytná pro budoucí návrháře, kteří by se chtěli prosadit v reálném světě velkých módních domů,“ doplňuje Rochová.
Později poputují na výstavu do Vídně a jedná se i o dalších světových městech, kde by mohly být vystaveny. Po skončení výstav se prokáže i komerční atraktivnost vytvořených modelů, protože je bude možné zakoupit.
Elisabeth LängleAbsolventka Vysoké školy ekonomické ve Vídni a innsbrucké Filosofické fakulty se od poloviny šedesátých let věnuje módní žurnalistice. Tato přední rakouská teoretička a sběratelka módy stojí vedle vlastní značky bread & butter například za identitou značky Helmut Lang, iniciovala spolupráci mladých evropských návrhářů s rakouskými mistry výšivky, značku Wolford spojila se špičkovými návrháři a zasloužila se tak o vznik luxusní linie punčochové zboží. Jejím výrazným zájmem vždy bylo umění. V roce 1998 ukončila studium dějin umění a začala pracovat jako kurátorka, publikuje knihy o kultuře a umění a pořádá umělecká vystoupení. |
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |