Sellova výstava, která potrvá do 14. dubna, představuje 14 keramických objektů ve tvaru domácích spotřebičů seskupených okolo malého zrcadlového domku, z něhož vychází titulní instrukce na to, jak sníst topinku osmi kousnutími. Sell vytváří precizní choreografii různými médii, v různém prostředí a kontextu.
Poslední práce se dotýkají jeho vlastního životního příběhu a využívají bezprostřední okolí. Keramické objekty imitují známé tvary. Sell pracuje s pěti různými asistenty a ničí tak autorský rukopis. Skupina předmětů ve výstavním prostoru podle organizátorů výstavy připomíná scénický skeč.
Ať táhnou do pekla
Výstava Nesnesitelná lehkost bytí umělce potrvá do 28. dubna. Přestože jde o výběr prací, jednotlivá díla byla vybrána tak, aby přiblížila výzkum Nadi Prljaové nad otázkami jako jsou nenávist, teror, přehlížení, klamání, nepoctivost, necitlivost a dezinterpretace ve společnosti.
Například video Ať táhnou do pekla z roku 2008 ukazuje skupinku londýnských výrostků, které zaznamenala skrytá kamera. Mladíci jsou zde přistiženi při rozbíjení protestních transparentů, odložených v jedné z bočních ulic, na nichž jsou slogany podporují imigraci a vyjádření názoru o rovných lidských právech pro všechny.