"Proč Asie? Ze všech trhů má tento nejrychleji rostoucí ekonomiku," vysvětlil Edward Pinshow, předseda společnosti Tranic Franchising, která se spojila s Oliverovou firmou pro asijskou expanzi. "Číňané si nesmírně oblíbili italské jídlo. V Japonsku jméno Jamie zdomácnělo," dodal.
Prvních šest provozoven má vzniknout v Hongkongu a v Singapuru. Dalších 24 restaurací bude během příštích pěti let zřízeno s největší pravděpodobností v Číně, Japonsku, Jižní Koreji a na Tchaj-wanu.
První, hongkongská restaurace bude nabízet plné tříhvězdičkové menu s předkrmem, hlavním chodem, dezertem a skleničkou italského vína v průměru za 38,5 amerického dolaru (670 korun).
"V Jamieho restauracích budou vedle sebe sedat dělníci, studenti a šéfové akciových společností," vylíčil svou představu Pinshow, přičemž zdůraznil, že veškeré pokrmy budou "přírodní a ekologické". Řetězec Jamie's Italian má již pět restaurací v Anglii a Oliver s Pinshowem plánují i další rozrůstání na evropský kontinent.
Nyní čtyřiatřicetiletého Jamieho Olivera vynesl ke slávě v roce 1999 jeho televizní pořad o vaření Šéfkuchař bez čepice (The Naked Chef). Od té doby se díky svým receptům na jednoduché jídlo a schopnostem jeho prezentace stal kuchařskou celebritou a po světě prodal miliony kopií svých kuchařek.