„Tak dlouho nás velké pivovary přehlížely, až musely využít naše portfolio,“ glosuje to s úsměvem Jan Šuráň, prezident Českomoravského svazu minipivovarů. Naráží na fakt, že do nefiltrovaných variant se většina velkých výrobců pustila až v okamžiku, kdy zjistili, že malí producenti s těmito pivy mezi konzumenty zabodovali.
O kampani se podle svých slov dozvěděl od zástupců Plzeňského Prazdroje, patřícího do stejné skupiny jako Gambrinus, těsně před vyvrcholením a odtajněním projektu. Na akci se prý svaz nijak nepodílel. „Gambrinus využil dobré jméno minipivovarů,“ má jasno Šuráň.
Zástupci Gambrinusu tvrdí, že kampaní chtěli dokázat, že i velké podniky dokáží uvařit dobré pivo, které se má pít a hodnotit bez předsudků. A nabourat zažitý model, podle nějž prý pijáci šíří informace o pivu především na základě „povídaček“. Více čtěte zde.