29. března 2010 7:00, aktualizováno  12:10 Lidovky.cz > Zprávy > Domov

Pro KSČM pracuje už šest agentur,
budou rozdávat televize a mikrovlnky

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 31Diskuse
Krajské a senátní volby v České republice 2008. Předseda KSČM Vojtěch Filip (vlevo) a poslanec Evropského parlamentu za KSČM Miloslav Ransdorf | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Krajské a senátní volby v České republice 2008. Předseda KSČM Vojtěch Filip (vlevo) a poslanec Evropského parlamentu za KSČM Miloslav Ransdorf | foto:  František Vlček, Lidové noviny
PRAHA Ekonomická krize žene reklamní agentury do náruče politických stran – a to bez ohledu na jejich přesvědčení. S masivními výdaji politiků na kampaně roste i ochota spolupracovat se všemi stranami včetně komunistů.

Spolu se stovkami milionů od ODS a ČSSD je i volební rozpočet KSČM ve výši 50 milionů lákavou kořistí. "O spolupráci s námi se uchází mnohem více společností než v minulosti. Nyní pracujeme se šesti společnostmi. Uzavřené smlouvy nám však nedovolí jmenovat je bez jejich souhlasu," uvedla mluvčí komunistické strany Věra Karasová.

Vědomostní soutěže

Součástí předvolebních mítinků KSČM budou vědomostní soutěže pro rodiny. Budou moci vyhrát televizory, mikrovlnné trouby, varné konvice a digitální fotoaparáty.

Odměnou pro děti budou například plyšáci, knihy a malířské potřeby, řekla dnes novinářům místopředsedkyně komunistů Miloslava Vostrá.

Podle komunistů je to důkaz toho, že jejich politika je nyní pro reklamní průmysl akceptovatelná. Podle mediálních odborníků však spíš než program láká firmy ke komunistům fakt, že si na trhu nemohou příliš vybírat. "V dobách nouze se míra firemní nebo osobní integrity určitě rozpouští snáz než jindy," řekl marketingový expert Josef Havelka.

Politické strany totiž podle něj obecně nejsou pro reklamní agentury žádnou velkou výhrou a fungují spíš jako dočasné řešení v dobách nouze. "Jednání s politickými stranami nejsou vůbec snadná, už proto, že se rozhodování děje na nějaké kolektivní úrovni.

A to ještě pomíjím fakt, že spojení s politickým proudem může přinést stejně tak problémy jako výhody. Když jsem pracoval pro nadnárodní reklamní síť Leo Burnett, tak bylo naším pravidlem nedotýkat se politiky," dodal Havelka.

Jak ovlivňují volby reklamní trh ? Více si přečtěte v dnešním vydání deníku

  • 31Diskuse




REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.

Najdete na Lidovky.cz