Spolu se stovkami milionů od ODS a ČSSD je i volební rozpočet KSČM ve výši 50 milionů lákavou kořistí. "O spolupráci s námi se uchází mnohem více společností než v minulosti. Nyní pracujeme se šesti společnostmi. Uzavřené smlouvy nám však nedovolí jmenovat je bez jejich souhlasu," uvedla mluvčí komunistické strany Věra Karasová.
Vědomostní soutěžeSoučástí předvolebních mítinků KSČM budou vědomostní soutěže pro rodiny. Budou moci vyhrát televizory, mikrovlnné trouby, varné konvice a digitální fotoaparáty. Odměnou pro děti budou například plyšáci, knihy a malířské potřeby, řekla dnes novinářům místopředsedkyně komunistů Miloslava Vostrá. |
Politické strany totiž podle něj obecně nejsou pro reklamní agentury žádnou velkou výhrou a fungují spíš jako dočasné řešení v dobách nouze. "Jednání s politickými stranami nejsou vůbec snadná, už proto, že se rozhodování děje na nějaké kolektivní úrovni.
A to ještě pomíjím fakt, že spojení s politickým proudem může přinést stejně tak problémy jako výhody. Když jsem pracoval pro nadnárodní reklamní síť Leo Burnett, tak bylo naším pravidlem nedotýkat se politiky," dodal Havelka.
Jak ovlivňují volby reklamní trh ? Více si přečtěte v dnešním vydání deníku