Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

'Reklama na Mnichovskou dohodu' uspěla v Cannes

Kultura

  14:25
PRAHA/CANNES - Česká reklama uspěla na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes, když bronzového lva v kategorii film získala agentura Euro RSCG s reklamním snímkem pro Národní muzeum. Sdělil to René Jež, který reprezentuje společnost FLEmedia, oficiálního zástupce festivalu pro ČR.

Spot Mnichovská dohoda bude bojovat o ceny v Cannes. foto: Reprofoto

Dnešní ocenění je podle Ježe velkým úspěchem pro českou reklamu. "V posledních pěti letech jde o největší úspěch," uvedl. Od roku 2004 získali čeští tvůrci kromě dnešního ocenění pouze dvě bronzové sošky. V kategorii film uspěla oceněná reklama pro Národní muzeum mezi 13 finalisty.

Euro RSCG byla letos jediným českým zástupcem, který postoupil do finále. V dané kategorii mu konkurovalo dalších 3454 soutěžících. Šestapadesátý ročník prestižního festivalu začal minulou neděli. Letos se o ceny ucházelo na 22.652 příspěvků, což je zhruba o pětinu méně než loni. Podle organizátorů za tím stojí ekonomická krize.

Euro RSCG je jednou z předních tuzemských reklamních agentur, v soutěži Agentura roku, kterou pořádal týdeník Strategie ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, se letos umístila na druhém místě za Mark/BBDO.

Vítězný snímek:

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!