Dnešní ocenění je podle Ježe velkým úspěchem pro českou reklamu. "V posledních pěti letech jde o největší úspěch," uvedl. Od roku 2004 získali čeští tvůrci kromě dnešního ocenění pouze dvě bronzové sošky. V kategorii film uspěla oceněná reklama pro Národní muzeum mezi 13 finalisty.
Euro RSCG byla letos jediným českým zástupcem, který postoupil do finále. V dané kategorii mu konkurovalo dalších 3454 soutěžících. Šestapadesátý ročník prestižního festivalu začal minulou neděli. Letos se o ceny ucházelo na 22.652 příspěvků, což je zhruba o pětinu méně než loni. Podle organizátorů za tím stojí ekonomická krize.
Euro RSCG je jednou z předních tuzemských reklamních agentur, v soutěži Agentura roku, kterou pořádal týdeník Strategie ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, se letos umístila na druhém místě za Mark/BBDO.
Vítězný snímek: