"Jsme velmi, velmi zklamáni. Rozhodnutí ale musíme přijmout," citovala agentura DPA komentář Lindtu. Švýcarská čokoládovna se u soudu domáhala toho, aby bavorská firma na výrobu cukrovinek změnila zaječí podobu, neboť ta současná se prý příliš podobá Lindtu.
Spor o autorství
Lindt & Sprüngli si svého zlatého sedícího zajíce nechal v roce 2010 mimo jiné i v Německu zaregistrovat jako trojrozměrnou značku. Od té doby se snaží přimět bavorský Riegelein i další výrobce k tomu, aby pro své čokoládové zajíce nepoužívali zlatý ochranný obal. Server presseportal.de nicméně již dříve uvedl, že sedící zajíc ve zlaté folii je starou a osvědčenou formou již z 50. let 20. století.
Řada, především menších výrobců, se nicméně žádosti Lindtu podrobila, Riegelein to odmítl s tím, že švýcarská čokoládovna není autorem formy a že se Lindt pro tento tvar pokouší dodatečně získat monopol. Zemský soud ve Frankfurtu poprvé v roce 2002 svým rozsudkem vysvětlení Riegeleinu podpořil, soudy vyšších instancí pak tento verdikt v letech 2004, 2007 a 2011 potvrdily.