Shakira, která má 21měsíčního syna Milana a nyní čeká druhého syna, je první celebritou, se kterou Fisher-Price spolupracuje.
Shakira se podle společnosti spolupodílela na šesti výrobcích. Veškeré zisky z prodeje získá nadace Barefoot Foundation, která poskytuje vzdělání a výživu dětem v chudých oblastech její rodné Kolumbie.
Internetový seriál bude mít 12 dílů. Vysílat se začne v pondělí. V některých minutových epizodách se objeví i syn Shakiry.
Jak najít autentickou mámu
Výkonný viceprezident globálního týmu Fisher-Price Geoff Walker uvedl, že Fisher-Price je otevřená spolupráci i s dalšími celebritami. „Je to o hledání autentické mámy, která je významná pro zástupy generace milénia,“ uvedl Walker. Za generaci milénia jsou považovány všechny osoby, které dosáhnou dospělosti po roce 2000.
Shakira je jednou z nejoblíbenějších celebrit na sociálních sítích. Je první osobou, která dosáhla na Facebooku 100 milionů tzv. „lajků“, tedy kliknutí na odkaz „Líbí se mi“. Jejím partnerem je fotbalista klubu FC Barcelona Gerard Piqué, upozornila agentura AP.
Shakira je velvyslankyní dobré vůle UNICEF. Je dvojnásobnou držitelkou ceny Grammy a prvním člověkem kolumbijského původu, který získal hvězdu na hollywoodském chodníku slávy.