Na druhé příčce v kategorii sériových vozů skončilo Lamborghini Aventador LP700-4 a třetím nejlépe hodnoceným designem se stal Volkswagen Beetle. Mezi koncepty se na druhém místě umístil předprodukční koncept Alfa Romeo 4C a třetí příčku obsadil Land Rover DC100.
Nadvláda sportovních automobilů
"Celkově letošní ročník ovládly, zejména v kategorii sériových vozů, sportovní automobily, což potvrzuje přirozené vedoucí postavení tohoto špičkového segmentu v celém automobilovém odvětví," uvedl šéfredaktor AutoDesign&Styling Radek Laube. Mezi desítku nejlepších se ale například propracoval i lidový Volkswagen Up!, Kia Rio nebo Opel Astra GTC.
Hlavním úkolem ankety je ukázat, jaké automobily oceňují samotní designéři. Porotci neposuzují nominované vozy jen z estetického hlediska, ale zkoumají, jak jednotlivé projekty naplňují i ostatní předpoklady dobrého designu, jako jsou inovace, funkčnost, originalita nebo konzistentnost designu.
Vítězný hybridní koncept Volkswagen XL1 podle Laubeho zaujal především perfektním spojením čistého moderního a efektivního automobilového designu s tématem ekologie a šetrného provozu. Ferrari FF zase bodovalo nejen díky silnému výrazu přední masky a atraktivním tvarům skvěle přizpůsobeným povaze prestižní značky, ale také renesancí originální architektury karoserie ve stylu shooting brake.