Jedno z triček nese nápis KVÍÍÍFF s odkazem na oficiální internetové stránky festivalu kviff.com. Stejně tak jsou k mání stylové tkaničky do bot či prasečí hrnky a sklenice. Podobu loga doprovázejí diskuse na sociálních sítích.
"Jsem rád, že lidi na návrh reagují, že je provokuje. A je na nich, jestli se jim líbí, jestli ho přijímají, nebo zda si dokonce vytvářejí vlastní varianty. Každý rok se snažíme o jinou zprávu, odlišné emoce. A zatím to návštěvníky, zdá se, baví," řekl Najbrt festivalovému deníku.
ČTĚTE TAKÉ: |
Autorem nápadu byl podle něj výtvarník Marek Pistora. Studio chtělo do třetice zachovat ideu, kdy se pracuje s číslovkou ročníku.
Už dnes studio pracuje nad podobou upoutávky příštího, v pořadí už padesátého ročníku, což bude jubileum skutečně významné. "Nechte se překvapit, bude to stát za to," vzkazuje Najbrt.
Z letošního loga si udělal na zahajovacím ceremoniálu legraci i jeho moderátor Marek Eben. Spojil je s informací, že vláda navýšila pobídky pro zahraniční filmaře na celkových 800 milionů korun a komentoval to tím, že si u nás zahraniční filmové štáby žijí jako "prasata v žitě". Když mohou při natáčení v Česku dělat věci, které doma nesmějí - například pít alkohol na ulici, aniž by přitom "strkali nos do papírového pytlíku", či kouřit v restauracích.