Agentura zastupuje 60 lidí a mainstreamové modelky bílé barvy pleti v ní zcela chybí. O to odvážnější počin jde, že agenturu založila teprve 26letá Kanaďanka Nafisa Kaptownwala, která má vysokoškolský diplom z historie. Lorde založila v květnu minulého roku se svým kamarádem, aniž by oba měli v branži jakékoliv zkušenosti.
Rok poté se již agentury může chlubit, že má na svém kontě spolupráci s časopisy Dazed & Confused a i-D a také se streetwearovou londýnskou značkou Cassette Playa. Přestože jde již o nemalé úspěchy pro takto specifickou a novou agenturu, její zakladatelka je značně pesimistická.
„Stále nelze mluvit o masivním zájmu, protože jde pořád o radikální myšlenku a lidé z módního byznysu pro to stále ještě nejsou připraveni,“ citoval Guardian Kaptownwalu. List rovněž připomíná, že co se týče diverzity – věku, rasy a velikostí - na přehlídkových molech, jisté změny jsou již patrné.
Při pohledu na poslední sezóny módních přehlídek, nelze nepřipomenout, že značka Balmain pod vedením Oliviera Rousteinga (sám je míšenec) chod na molech modelky všech etnik, zpěvačka Rihanna se stala první ženou tmavé pleti v kampani módního domu Dior, modelka Lineisy Montero v přehlídce pro Pradu vrátila na přehlídkové molo afro vzhled.
„Věci se mění minimálně. V devadesátých letech bylo v modelingu více barevných modelek než nyní,“ posteskla si Kaptownwala. Věří, že internet a zejména trend selfies může pohled na krásu a její ideály značně změnit.