Jak upozorňuje server Business of Fashion, samolepek se jen za poslední dvě sezóny prodalo za více než 18 milionů dolarů, tedy přibližně asi 450 milionů korun. Tato částka odpovídá 300 tisícům objednávek. Značka se již nyní chlubí tím, že má přes pět desítek obchodů celosvětově.
„Když jsme byla ve škole, musela jsme být kompletně v uniformě, takže samolepky na poznámkových blocích byly jedním z elementů, které nás odlišovaly. Byl to jediný příznak módy, který jsme my holky mohly mít,“ vysvětlila Hindmarch, jak se nápad zrodil. Samozřejmě k obchodnímu úspěchu bylo ještě třeba vyvinout technologii, které z kůže vytvoří atraktivní barevné samolepky držící na nejrůznějších materiálech.
„Doposud bylo možné z kůži různě pracovat, ohýbat či na ni tisknout, ale mělo to své limity. Teprve nyní je možné díky speciálním úpravám vytvořit zajímavé samolepky, které není nutné k dalším materiálům přišít,“ doplnila designérka.
Jí prodávané motivy se právě odkazují k dětinské komunikaci. Zakoupit je tak možné nejrůznější smajlíky, jednoduché slogany, symboly a značky.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |