Lidovky.cz

Infantilní nápad vydělává milióny: luxusní samolepky z kůže

Design

  7:20
I lehce infantilní samolepky mohou vydělávat miliony dolarů. Jen musí být vyrobeny z kůže a tvářit se luxusně. Přesně toto je recept na úspěch britské značky, kterou založila Anya Hindmarch. Stejnojmenný brand se sta již fenoménem.

Samolepek se jen za poslední dvě sezóny prodalo za více než 18 milionů dolarů, tedy přibližně asi 450 milionů korun. foto: anyahindmarch.com

Jak upozorňuje server Business of Fashion, samolepek se jen za poslední dvě sezóny prodalo za více než 18 milionů dolarů, tedy přibližně asi 450 milionů korun. Tato částka odpovídá 300 tisícům objednávek. Značka se již nyní chlubí tím, že má přes pět desítek obchodů celosvětově.

Samolepek se jen za poslední dvě sezóny prodalo za více než 18 milionů dolarů, tedy přibližně asi 450 milionů korun.

„Když jsme byla ve škole, musela jsme být kompletně v uniformě, takže samolepky na poznámkových blocích byly jedním z elementů, které nás odlišovaly. Byl to jediný příznak módy, který jsme my holky mohly mít,“ vysvětlila Hindmarch, jak se nápad zrodil. Samozřejmě k obchodnímu úspěchu bylo ještě třeba vyvinout technologii, které z kůže vytvoří atraktivní barevné samolepky držící na nejrůznějších materiálech.

„Doposud bylo možné z kůži různě pracovat, ohýbat či na ni tisknout, ale mělo to své limity. Teprve nyní je možné díky speciálním úpravám vytvořit zajímavé samolepky, které není nutné k dalším materiálům přišít,“ doplnila designérka.

Jí prodávané motivy se právě odkazují k dětinské komunikaci. Zakoupit je tak možné nejrůznější smajlíky, jednoduché slogany, symboly a značky.

Samolepek se jen za poslední dvě sezóny prodalo za více než 18 milionů dolarů, tedy přibližně asi 450 milionů korun.

Zobrazit celou fotogalerii

Prohlédněte si pohodlně všechny fotografie

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.