Výstav pivovaru v posledních letech stoupá pravidelně. „My především stavíme na tom, že značka Bernard je kvalitní. Zákazník si naše pivo postupem času najde,“ tvrdí Zdeněk Mikulášek, mluvčí podniku. Doplňuje, že i tak Bernard zůstává malým pivovarem s 1,7procentním podílem na českém trhu.
Z celkově uvařených 302 200 hektolitrů piva jich 21 % mířilo do ciziny. Dodávalo se do 35 států, včetně Velké Británie, Norska či Mexika. Export na Slovensko v porovnání s rokem 2014 loni stoupl skoro o třetinu na 36 743 hektolitrů.
Pivovar letos pokračuje v investicích. V těchto dnech dělníci v Humpolci pracují na rozšíření ležáckého sklepa, aby do něj mohlo být osazeno 14 nových nerezových tanků na zrání piva. Kapacita ležáckého sklepa se díky tomu zvýší o pětinu na 31 680 hektolitrů.
Bernard vaří nepasterizované, nefiltrované a kvasnicové pivo, kromě toho čtyři druhy nealkoholického piva. V sortimentu má i svrchně kvašené pivo Bohemian Ale.