Vůbec největší odliv zaznamenala policie u skupiny policistů a policistek, teří sloužili více než 30 let, těch bylo 1935 (35%). Druhou skupinou byli policisté sloužící mezi 21-30 lety, kterých bylo 1335 (24%).
Právě kvůli obrovskému podstavu, který je o více než tři tisíce osob větší než ve stejnou dobu před rokem, zahajuje ministerstvo vnitra a policie nábor s podtitulem "Hledáme ženy a muže, kteří vždy pomáhali a chránili ostatní". Slogan kampaně "Pomáhat a chránit" bude vidět také kromě reklamních materiálů i na policejních autech.
Celá kampaň, která spolkne 22 milionů korun připravila reklamní agentura TBWA. "Pracovali jsme na kampani s naší londýnskou centrálou, která nedávno připravovala náborovou kampaň pro British Army (britská armáda). Využili jsme jejich zkušeností a poznatků a některé z nich využili pro českou policii," řekl zástupce agentury Jakub Horák.
Jedním z nových prvků budou například náborové vizitky, které policisté budou moct rozdávat zájemcům o službu přímo na ulici. Těch je vyrobeno milion kusů. "V situaci, kdy policie má 36 mld rozpočet a chybí pět tisíc policistů, se domnívám, že takové náklady na kampaň jsou přijatelné," dodal ke kampani ministr vnitra Ivan Langer.
Právě kvůli obrovskému podstavu, který je o více než tři tisíce osob větší než ve stejnou dobu před rokem, zahajuje ministerstvo vnitra a policie nábor s podtitulem "Hledáme ženy a muže, kteří vždy pomáhali a chránili ostatní". Slogan kampaně "Pomáhat a chránit" bude vidět také kromě reklamních materiálů i na policejních autech.
od policie loni odešlo 5475 lidí |
Jedním z nových prvků budou například náborové vizitky, které policisté budou moct rozdávat zájemcům o službu přímo na ulici. Těch je vyrobeno milion kusů. "V situaci, kdy policie má 36 mld rozpočet a chybí pět tisíc policistů, se domnívám, že takové náklady na kampaň jsou přijatelné," dodal ke kampani ministr vnitra Ivan Langer.