Lidovky.cz

ČSSD mění kampaň. Po ODS se hlavním terčem stal John

Česko

  9:00aktualizováno  9:02
PRAHA - Sociální demokraté mění strategii. Namísto logicky největších konkurentů z ODS se nyní stávají hlavním terčem jejich kampaně Věci veřejné v čele s Radkem Johnem. Důvod? Strach z toho, že jim zatím neparlamentní strana bere hlasy.

Předvolební kampaň strany Veci veřejné. foto: Ondřej Němec, Lidové noviny

"Interní průzkumy ukazují, že nám Věci veřejné odebírají nejvíce voličů. Například v Praze až deset procent," sdělil LN dobře informovaný zdroj blízký Lidovému domu. Proto se podle něj hlavním heslem socialistů těchto dní stává slogan: "Srážet Johna jakkoli a za každou cenu."

A opravdu. Přestřelky mezi oběma stranami se stupňují a před několika dny vyústily až v Johnovu žalobu na ČSSD. "Neustálé lživé mediální útoky, které vedení ČSSD vydává za pravdu, už musí někdo zarazit," zdůvodnil ji předseda Věcí veřejných.

Oficiální hlasy z ČSSD nicméně obrat v předvolební kampani odmítají. "To si vymýšlí někdo z Věcí veřejných. Jsme asi až čtvrtou nebo pátou politickou stranou, které berou Věci veřejné voliče," řekl LN šéf PR sekce sociální demokracie Petr Dimun. Jenže skutečná kampaň ČSSD vypadá jinak.

Více o předvolbením boji si přečtěte ve středečním vydání deníku

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.