Miroslav Donutil, který hraje Truffaldina, tedy titulní roli, si inscenaci přetvořil k obrazu svému, což tedy rozhodně není nic, na co by činohraměla být pyšná. Původní tvar se totálně rozvezl, ze všeho nejvíc připomíná hercovy televizní vyprávěnky a fórky.
Jak známo, s jídlem roste chuť, v prvních letech šlo o normální komedii, která se divákům líbila, což Miroslava Donutila dovedlo k přesvědčení, že si na jevišti může dělat, co chce, hlavně když se to publiku líbí. A režisér evidentně rezignoval na to, aby s tím cokoliv dělal. Byv dotázán, jak dlouho představení trvá, s trpkým úsměvem pravil, že to záleží na Donutilovi, což je dost hrozné.
Stejně hrozné je, že se v nekrolozích o Rajmontovi psalo jako o režisérovi Sluhy dvou pánů. To je přece totální zmatení hodnot, byl především režisérem Tří sester, Steigerwaldových grotesek o české povaze, Strýčka Váni, Ruské zavařeniny a dalších výborných inscenací. Sluha je provozní komedie, která se zvrhla, a Rajmont by si určitě nepřál více repríz než oněch šest set, na kterých se s vedením domluvil, myslím, že i jemu by se ulevilo, jakmile by tato zvláštnost zmizela z repertoáru.
Národní sice mělo kasaštyk, na který se hrnuli diváci zdaleka, ale to přece nebyli diváci Národního divadla, ale publikum jiného ražení a jiných priorit, než jaké má mít první scéna. Miroslav Donutil ovšem serveru Lidovky.cz řekl, že konec inscenace je hloupost a lidé by se mohli ozvat. Čili chce si pomocí diváků další hraní této estrády vyvzdorovat a tváří se, že je v ohrožení kulturní poklad.