Záměr ČSSD sloučit dosavadní krajské propagandistické plátky v jeden centrálně řízený, ve čtrnácti mutacích, má něco do sebe. Třeba by se mohlo ušetřit za tisk, mohly by mít nějakou pěknou moderní grafiku. Z centrální úrovně by se pak dalo snáze umírňovat hejtmanské velikášství. Realita ale bude asi šedivější. Propaganda to bude úplně stejná jako doposud, zvítězí nutnost zaměstnat jinak nezaměstnatelné spolustraníky. A při výběru spolupracujících firem bude mít hlavní slovo v lepším případě stranická pokladna.
A vyhraje-li v příštích volbách ODS v polovině krajů? Tak se hoši nějak dohodnou a šábnou se, v zájmu politické stability.
Pokud někoho rozčiluje, že to bude stranická propaganda za peníze daňových poplatníků, nechť se uklidní. ODS to možná dělala cudněji, ale dělala to také. Na celostátní potěmkiádu bude ale lépe vidět, navíc v době krize bude evidentní asociální marnotratností.