Stávající web ČSSD je docela ucházející, není důvod si myslet, že technicky si s Facebookem strana neporadí. Je dost dobře možné, že Lidový dům bude platit i personál, který bude profily udržovat při životě.
To je všechno pěkné, problém je ovšem v obsahu a interaktivitě. Na tupé fráze stranického sekretariátu nikoho nenalákají a pokud chce ČSSD radikálně měnit marketing, jen těžko bude internetové komunitě vysvětlovat, že svůj billboardový sociální populismus nemyslí vážně, aniž by se totálně znemožnila. Zde poslouží negativní zkušeností z drogové kampaně Unie svobody poradce Dimun.
Na internetu nenajdete nikoho, kdo by pravidelně navštěvoval stránky, jež ho nezajímají či nudí. Oslovit mladé bude fuška, i když je na čem stavět, pro oslovení navrhujeme třeba předsedovu antivaječnou větu: „Ty seš chudák, ještě se ani netrefíš, viď!“