Co jsou Pavlu Bémovi platné nářky nad vydíráním, když je dopravní podnik téměř před bankrotem a nemůže za to management, protože služby poskytuje DP levné.
Ať už se stávka uskuteční, či nikoli, bude muset hlavní město DP aktuálně finančně podpořit a spíš od roku 2011 (příští rok volíme nejen parlament, ale i zastupitelstva měst a obcí) zvýšit cenu časových jízdenek a patrně přehodnotit i politiku slev.
Tomuto problému se zastupitelé nevyhnou.
Otázka, zda stávka bude, či nebude, musí pálit především Pavla Béma, on totiž konflikt s DP hrotí, jako by si nedokázal vzpomenout, jak si železničářský předák Dušek ochočil Václava Klause.
Takové pokoření si dnes již ne tak oblíbený primátor nemůže dovolit. Lze tedy čekat, že do konce týdne Praha ustoupí. Pražský infarkt by pocítila celá země a přeneseně i Bém v rámci ODS.