Takzvané černé skříňky zaznamenávají parametry letu a rozhovory v pilotní kabině. Mohly by tedy objasnit příčinu katastrofy. Vyzvednut byl záznamník letových parametrů FDR (Flight Data Recorder), jenž
zaznamenává výšku letu či rychlost. Nyní se týmy pokouší najít také zvukový záznamník CVR (Cockpit Voice Recorder), jenž zaznamenává hovory a hlášení pilotů.
Zatím se nedá určit, zda vylovenou černou skříňku poškodila koroze. "V tuto chvíli to vypadá, že je skříňka v dobrém fyzickém stavu. Podle našich expertů můžeme očekávat, že data budeme schopni přečíst," uvedl ředitel BEA Jean-Paul Troadec. Záznamový modul by měl být k analýze do Francie přepraven během osmi až deseti dnů, dodal.
Trosky ve čtyřkilometrové hloubce
Francouzští odborníci koncem dubna zahájili práce na vyzvedávání množství trosek stroje Airbus A330. Lokalizovány byly severně od místa, odkud se posádka naposledy hlásila, v hloubce asi 3900 metrů.