Názor paní ministryně Kuchtové na omezení přihlášek na SŠ mě potěšil. Dovolím si ji parafrázovat ve věci, na níž bohužel zatím trvá:
„Prosazování výstupního hodnocení na konci ZŠ pokládám za jeden z méně šťastných kroků paní Kuchtové. Za dobu, kdy tato novinka platí, proběhla ve školské veřejnosti i mimo ni dostatečně hluboká diskuse. Ukázalo se, že v této věci panuje všeobecná shoda a že je třeba výstupní hodnocení zrušit.“
Učím na největší škole ve městě, hodně se bavím s lidmi, ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by viděl ve výstupním hodnocení nějaký přínos. Z principu to nebude nikdy nic jiného než další zbytečně popsaný papír, který našim žákům nepomůže a nás zdržuje od práce.
Paní kolegyni, která napsala všem žákům stejná výstupní hodnocení (Napište hodnocení dětem sami, radí škola rodičům, LN 27. 1.), na dálku tleskám.
„Prosazování výstupního hodnocení na konci ZŠ pokládám za jeden z méně šťastných kroků paní Kuchtové. Za dobu, kdy tato novinka platí, proběhla ve školské veřejnosti i mimo ni dostatečně hluboká diskuse. Ukázalo se, že v této věci panuje všeobecná shoda a že je třeba výstupní hodnocení zrušit.“
Učím na největší škole ve městě, hodně se bavím s lidmi, ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by viděl ve výstupním hodnocení nějaký přínos. Z principu to nebude nikdy nic jiného než další zbytečně popsaný papír, který našim žákům nepomůže a nás zdržuje od práce.
Paní kolegyni, která napsala všem žákům stejná výstupní hodnocení (Napište hodnocení dětem sami, radí škola rodičům, LN 27. 1.), na dálku tleskám.