Já paní Sengrové (v domácnosti) docela dobře rozumím: žebrota (či dav) přece nepotřebuje buhvíjaké vzdělání, natož znalost faktů. Je přece hrozné, když i instalatér (abych použil jejího příkladu) je schopen poznat pitomost a nesmyslnost výroku "Sušenky plné cereálií". Na koho by potom působila podstatná část reklamy? Z čeho by. proboha, byli živi kreativci? Další důsledky ani nechci domýšlet - co všechno by se mohlo stát, kdyby absolventi našeho vzdělávacího procesu měli hlavy plné údajně zbytečných faktických znalostí. Oni by totiž pak mohli kriticky (tj. vůči svým znalostem) hodnotit tvrzení, předkládaná jim nejen reklamou.
Vždyť oni by mohli začít přemýšlet!
Ad LN 5. 10.: Výzva, která spadla z Marsu
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...