náhledy
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Pozornost vzbudily i pokrývky hlavy, ať už šlo o barevné kukly, nebo folklorní hedvábné šátky.
Autor: Reuters
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Kabelky Dolce & Gabbana předváděly drony / Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Celozelený model od návrháře Salavatora Ferragama/ Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Podle Alessandra Micheleho, módního návrháře Gucci, byla hlavním tématem kolekce identita. Návrhářovou inspirací se kromě filozofa Michela Foucaulta stala i esej z roku 1984 Cyborg Manifesto (D.J. Harawayová), v níž je kyborg tím, kdo ruší pouta mezi pohlavími, ale i mezi lidskými a zvířecími bytostmi.
Autor: Reuters
Nejlepší kamarádka? Panda (Dolce & Gabbana)/ Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Přehlídka pro podzim a zimu 2018/19 italské značky Gucci vzbudila rozhodně nejvíce pozornosti z právě proběhnuvšího milánského týdne módy, kde se tradičně ukazují slavné módní domy jako Fendi, Prada nebo Versace.
Autor: Reuters
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Oversize model od návrháře Antonia Marrase/ Milan Fashion Week
Autor: ČTK
A co ty lidské hlavy, jež vzbudily tolik pozornosti a o nichž si někteří mysleli, že jde o poněkud bizarní kabelky? Vyrábět se začaly pomocí nejmodernějších technologií celého půl roku před přehlídkou.
Autor: Reuters
I když se Michelova práce může zdát na první pohled šokující, rozhodně sklízí nejen pozornost tisku, ale i zákazníků. Za loňský rok se obrat značky zvedl o 40 % a dosáhl téměř 6,5 miliardy eur, což je téměř polovina obratu skupiny Kering (ta je přes 14 miliard eur), kam Gucci spolu s dalšími značkami jako Bottega Veneta, Saint Laurent nebo Balenciaga spadá.
Autor: Reuters
V kůži zebry (Dolce & Gabbana) / Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Pokud jde o oblečení, Michele využil inspirace svými oblíbenými 70. léty, včetně brýlových obrub a psychedelických barev.
Autor: Reuters
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Hadí kůže se opět vrací do módy (Blumarine) / Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Vyslal všechny modely a modelky na molo dohromady – pro letošek kolekce čítala na 90 takzvaných looků, tedy kompletního oblečení od pokrývek hlavy po boty.
Autor: Reuters
Pestrobarevné modely, které spolu na první pohled vůbec neladí (Emilio Pucci)/ Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Barvy budou na jaře také v kurzu (Marco De Vincenzo) / Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Alessandro Michele, který nahradil návrhářku Fridu Giannini ve vedení značky v roce 2015, byl prvním, kdo zrušil tradiční rozdělení kolekcí na pánskou (ty jsou k vidění v lednu) a dámskou přehlídku.
Autor: Reuters
Fashion Week Milano - Gucci.
Autor: Reuters
Jiný model, jenž má v náručí dráčka jako vypadlého ze středověkých ilustrovaných bestiářů.
Autor: Reuters
Celorůžový model (Prada)/ Milan Fashion Week
Autor: ČTK
Francois Pinault, majitel skupiny a manžel herečky Salmy Hayekové, se ostatně nechal slyšet, že značka Gucci bude za pár let stejným zlatým valounem jako je Louis Vuitton pro konkurenční skupinu LVMH Bernarda Arnaulta.
Autor: Reuters