náhledy
Pražský dopravní podnik zprovoznil velkokapacitní kolejiště v Ústředních dílnách v Hostivaři.
Autor: ČTK
Na více než tři kilometry kolejí se vejdou desítky tramvají. Náklady na vybudování byly 150 milionů korun a práce trvaly pět měsíců.
Autor: ČTK
V Hostivaři vzniklo 20 kolejí a každá z nich měří 101 metrů.
Autor: ČTK
Na koleje se vejde buď 60 vozů 15T ForCity, nebo 120 modernizovaných vozů vycházejících z typu T3.
Autor: ČTK
Koleje budou nejprve sloužit k odstavování tramvají, které jsou dosud rozmístěny po celém areálu ústředních dílen, kam byly přemístěny z vozoven v Hloubětíně a na Žižkově. Následně se sem přesunou další vozy z Hloubětína.
Autor: ČTK
Kolaudací a zprovozněním kolejiště však práce v areálu neskončí. Vznikne u něj ještě opravárenská hala.
Autor: ČTK
Infrastruktura tramvajového zázemí je podle ředitele DPP Petra Witowského v Praze dlouhodobě poddimenzována.
Autor: ČTK
Více než tři kilometry kolejí na ploše větší než fotbalové hřiště ve čtvrtek přibylo do tramvajové sítě Prahy.
Autor: Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP)
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) spustil do provozu velkokapacitní odstavné kolejiště.
Autor: Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP)
Stavbu zrealizoval DPP vlastními silami v rekordním čase 5 měsíců.
Autor: Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP)